• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Image comunica despre colectarea selectiva a ambalajelor

Image comunica despre colectarea selectiva a ambalajelor

Eco-Rom Ambalaje i-a incredintat agentiei de relatii publice Image, in urma unei licitatii, gestionarea campaniilor de comunicare pentru anul 2009. Image furnizeaza organizatiei Eco-Rom Ambalaje servicii integrate de comunicare constand in planificare, consultanta strategica si implementare a campaniei "5 ani de Eco-Rom Ambalaje", respectiv a campaniei de informare si educare cu privire la colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje, adresata consumatorilor.

"2009 este un an foarte important pentru noi, din punct de vedere al comunicarii.  Tocmai de aceea, alegerea agentiei nu a fost o decizie usoara. Image a demonstrat, in primul rand, ca dispune de resursele si expertiza necesare asigurarii unei abordari integrate de comunicare. Mai mult decat atat, a dat dovada de o buna cunoastere si intelegere a domeniului in care activam, lucru foarte important pentru noi", a declarat Mugurel Radulescu, Presedinte Eco-Rom Ambalaje.

"Suntem mandri ca avem ocazia sa implementam pentru Eco-Rom Ambalaje doua campanii de comunicare complexe, dintre care una care se concentreaza pe informarea si educarea publicului larg – ceea ce pentru Image reprezinta o provocare", a declarat Alexandru Paius, Senior Partner Image.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//