• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Initiative si Millennium Bank au lansat prima campanie bancara concertata in blogosfera

Initiative si Millennium Bank au lansat prima campanie bancara concertata in blogosfera

Millennium Bank a devenit prima banca din Romania ce beneficiaza de o campanie strategica in blogosfera, precum si de promovare pe Linkedin.com. Noua campanie de comunicare lansata de Millennium Bank pentru promovarea creditelor ipotecare si a celor de nevoi personale cu ipoteca este prima din industria bancara, care plaseaza blogurile si site-ul de networking profesional Linkedin.com ca suporturi principale in mix-ul de media. Agentia Initiative Media a fost responsabila de implementarea acestei campanii, ce urmeaza sa fie vizibila timp de 6 saptamani.

"Planul de media a fost structurat atat dupa criterii cantitative (numar de vizitatori), cat si calitative (notorietatea blogurilor si structura demografica a vizitatorilor acestora). Studiile atestau deja o crestere incredibila a internetului, atat in ceea ce priveste volumul, cat si credibilitatea sa. A fost nevoie de putin curaj si de un client vizionar si iata ca lucrurile s-au intamplat! Avem deja rezultate preliminare ale campaniei si va pot spune ca ea este un succes!", a declarat Iuliana Stere, New Media Manager Initiative Romania. 

"Includerea consistenta a acestei componente, comunicarea in blogosfera si prin site-uri de networking, in publicitatea online este un pas firesc in evolutia pietei de new media in general, dar si in evolutia strategiei adoptate de banci, in particular. Millennium Bank a utilizat de la inceput o comunicare bine articulata in functie de tendintele actuale si ne propunem sa continuam aceasta strategie. Asa cum arata si sloganul nostru, viata ne inspira", a declarat Cristina Bold, Director Comunicare Millennium Bank.

Blogurile pe care campania poate fi accesata sunt: bookblog.ro, subiectiv.ro, petreanu.ro, arenait.net, pcnews.ro si dandragomir.biz. "Pana nu demult, blogurile erau privite cu scepticism si folosite doar ca "suplimente" care completau campanii de TV sau presa. Componenta de blogosfera era oarecum asteptata in peisajul media romanesc, iar in dezvoltarea ei am beneficiat de suportul Standout - companie specializata in marketing neconventional. In ceea ce priveste parteneriatul cu Linkedin, provocarea a fost si mai mare, cu atat mai mult cu cat, noi insine am purtat negocierile cu reprezentantii companiei din UK", a adaugat Iuliana Stere.

Conform studiului ROADS, realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania, in 2007 si in prima jumatate a anului 2008, segmentul finante-banci a fost industria care a investit cel mai mult in publicitatea pe internet in Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//