• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International se orienteaza catre o politica bazata pe vanzari directe

Flamingo International se orienteaza catre o politica bazata pe vanzari directe

Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata din Romania, a anuntat directionarea unui numar de contracte de distributie indirecta detinute de catre Flamingo Distribution Center, Divizia de Distributie a Grupului, catre Asesoft Distribution.

"Prin aceasta tranzactie avem ca scop concentrarea grupului nostru catre vanzarea directa orientata spre clientii finali, atat prin retail, cat si prin contracte corporate de dimensiuni mari. Astfel, ne vom orienta cu precadere asupra segmentului de piata unde am alocat cele mai mari investitii de extindere in ultimii trei ani, respectiv conceptul de retail de suprafata mare, precum si vanzarile directe catre corporatii sau proiecte de infrastructura", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

"Incheierea parteneriatului cu Flamingo International reprezinta un pas foarte important, care va asigura stabilitatea afacerii noastre pe termen mediu si lung, mai ales datorita relatiilor foarte bune pe care reprezentantii Flamingo le-au avut in zona de clienti si furnizori. Prin aceasta achizitie vom reusi sa ne crestem businessul anul acesta, chiar daca piata va scadea, deci suntem in grafic cu indeplinirea obiectivelor", a declarat Iulian Stancu, Director General Asesoft Distribution.

"Acest transfer de contracte de distributie indirecta, vine nu doar in beneficiul celor doua parti implicate, ca un pas necesar in consolidarea pietei de profil, dar si in beneficiul clientilor nostri, respectiv cei ai Asesoft Distribution, care vor fi deserviti in continuare prin oferte specializate. Alaturi de vanzarile clasice, dezvoltam si componenta on-line www.eflamingo.ro adresata atat utilizatorilor individuali cat si firmelor", a declarat Dan Topala, Managing Director Wholesale Flamingo International. 

"Trebuie sa subliniem faptul ca pentru dezvoltarea afacerii Asesoft Distribution aveam nevoie de o crestere a gamei de produse, dar si a numarului de clienti adresati. Dezvoltarea Asesoft Distribution s-a axat pe vanzari indirecte, prin care produsele ajung la utilizatorii finali prin intermediul unei retele de parteneri. Ca urmare, consolidarea in cadrul Asesoft a vanzarilor Flamingo de acest tip este un demers care continua directia noastra de crestere", a declarat Razvan Ziemba, Director Executiv Asesoft Distribution.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//