• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hit Mail si Mediapost vor infiinta Mediapost Hit Mail

Hit Mail si Mediapost vor infiinta Mediapost Hit Mail

Incepand cu 18 martie 2009, Grupul francez Mediapost a devenit actionar al holdingului Hit Mail, cu o participatie de 60%. Restul partilor sociale de 40% raman in posesia lui Marian Seitan. Grupul Mediapost este specializat in marketing direct si mailing neadresat si activeaza in Franta, Spania si Portugalia. Grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 440 milioane euro in 2008.

Ca rezultat al acestei investitii directe si prin transferul de know-how, Mediapost Hit Mail urmareste sa isi consolideze pozitia de lider pe piata locala de servicii de marketing direct si sa isi continue strategia de dezvoltare accelerata in Romania si in regiune.

In acelasi timp, compania va urmari dezvoltarea pietei locale de marketing direct, inca putin valorificata in optiunile decidentilor de marketing din Romania, dar care prezinta potential semnificativ. Mailingul direct (adresat si neadresat) este subdezvoltat in Romania, reprezentand 2-3% din totalul cheltuielilor de marketing si comunicare, in comparatie cu peste 20%, in cazul Frantei.

Presedintele Consiliului de Administratie al Mediapost Hit Mail va fi Nathalie Andrieux, General Manager al Mediapost in Franta, in timp ce Marian Seitan isi va desfasura activitatea ca Managing Director.

"Grupul va aduce companiei Mediapost Hit Mail expertiza recunoscuta in logistica si implementarea campaniilor derulate prin materiale tiparite. In acelasi timp, oferta globala de servicii a Mediapost Hit Mail ne va permite sa imbogatim serviciile printr-un know-how proaspat, in vederea asigurarii unei oferte de tip 360° pentru clientii nostri din Franta si din alte tari", a declarat Nathalie Andrieux, General Manager al Mediapost.

"Perspectivele pe care le-am imaginat pentru compania cunoscuta pana in prezent ca Hit Mail se vor materializa acum sub umbrela Mediapost. Expertiza si investitiile aduse de Mediapost ne vor ajuta sa oferim servicii de calitate superioara clientilor si sa dezvoltam solutii integrate de relationship marketing, atat in marketingul direct offline, cat si in cel online", a declarat Marian Seitan, Managing Director Mediapost Hit Mail.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//