• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grey va gestiona comunicarea de PR a Sealed Air

Grey va gestiona comunicarea de PR a Sealed Air

Din luna martie 2009, agentia Grey Bucuresti a inceput colaborarea cu Sealed Air, unul dintre liderii globali in inovarea si productia unei game largi de ambalaje si solutii de ambalare cu aplicatii in diverse industrii, tehnologii si echipamente.

Sealed Air a ales sa lucreze cu reteaua de comunicare Grey EMEA in trei tari din regiune, respectiv Romania, Rusia si Polonia, in urma unui pitch organizat la sfarsitul anului trecut.

"Suntem incantati de colaborarea pe care tocmai am inceput-o cu Sealed Air, o companie din zona tehnologiei. Este un proiect important pentru noi si  vom folosi toate resursele in a ne sprijini clientul in atingerea obiectivelor de business. Este o industrie mai putin cunoscuta in Romania, aproape lipsita de atentia mediatica, insa cu atat mai mare e si provocarea pentru noi", a declarat Mirela Loghin, PR Director Grey Bucuresti.

Divizia de PR a Grey Bucuresti va oferi Sealed Air servicii de consultanta strategica de PR, B2B communication si media relations atat pentru companie cat si pentru 3 dintre brandurile sale Cryovac, Shanklin si Optic.
  
"Grey este agentia care se potriveste cel mai bine cu nevoile noastre de comunicare si credem in profesionalismul echipei care va gestiona contul nostru. Mai mult ne-au convins experienta echipei, felul in care a inteles specificul business-ului nostru si a raspuns prin solutiile de comunicare propuse", a declarat Cristina Stanciu, Territory Sales & Development Manager pentru Europa de Est- Sealed Air Corporation – Shrink Packaging.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//