• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD a fost desemnata de Global Finance drept Cea mai buna banca din Romania

BRD a fost desemnata de Global Finance drept Cea mai buna banca din Romania

BRD-Groupe Societe Generale a fost desemnata de publicatia americana "Global Finance" drept "Cea mai buna banca din Romania". Distinctia a fost acordata in cadrul raportului anual pe 2009 care desemneaza cele mai bune banci din Europa Centrala si de Est.

Editorii Global Finance, impreuna cu analisti ai mediului economic si financiar au selectat cele mai bune banci de pe pietele emergente din 22 de tari central si est-europene. Intre criteriile care au impus BRD-Groupe Societe Generale drept cea mai buna banca din Romania se numara cresterea activelor, profitabilitatea, parteneriatele strategice cu clientii, competitivitatea si caracterul inovativ al ofertei comerciale, se arata in comunicatul Global Finance. 

BRD-Groupe Societe Generale a obtinut in 2008 un profit net de 1,12 miliarde de lei, in crestere cu 23% fata de rezultatul raportat in 2007, iar incluzand veniturile din vanzarea pachetului de actiuni detinute la Asiban, castigul a fost de 1,35 miliarde de lei (aproximativ 367 milioane euro). Venitul net bancar a fost de 3,19 miliarde lei (869 milioane euro), cu 27% mai mare decat in 2007, iar profitul brut din exploatare s-a ridicat la 1,84 miliarde lei (500 de milioane euro), in crestere cu 31%.

"Anul 2008 a fost unul foarte bun pentru BRD, insa 2009 se prezinta ca un an mai dificil pentru piata bancara din Romania. BRD este insa bine pozitionata pentru a face fata provocarilor care ne asteapta", a declarat Patrick Gelin, Presedintele-Director General al BRD.

"Global Finance" este o publicatie financiara axata pe domeniul bancar si pe cel al pietelor financiare. Premiile "Global Finance" recompenseaza institutiile financiare cele mai performante si cele mai bune banci din diferitele zone ale lumii. BRD-Groupe Societe Generale are active de aproximativ 12 miliarde euro. Banca are peste 2,6 milioane clienti si opereaza o retea de 930 de unitati. BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//