• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GoShopping.com se lanseaza in Romania

GoShopping.com se lanseaza in Romania

GoShopping.com, companie americana ce detine portalul cu acelasi nume se va lansa in Romania urmarind o cota de piata de 50% din piata de cumparaturi online pana la sfarsitul anului 2009. GoShopping.com este un domeniu cu 12 ani vechime si valoareaza 2 milioane dolari.

Compania americana a anuntat cu acest prilej ca va investi 5 milioane dolari in piata din Uniunea Europeana unde se va lansa in cursul acestui an. Cu o mare varietate de categorii, inscrierea imediata a 4000 de produse odata precum si o rata mare de conversie a vizitatorilor in cumparatori, GoShopping.com listeaza gratuit orice magazin online si orice produs si si-a creat imaginea pe piata din Statele Unite, ca fiind unul dintre pionierii comparatiei in cumparaturi.  

Odata cu lansarea in Romania, portalul GoShopping.com urmareste inscrierea celor mai importante magazine online romanesti, precum si crearea unui sistem avansat de comparare a preturilor specific pietei din Romania. "Suntem foarte increzatori de realizarea acestor obiective deoarece portalul este absolut gratuit, avand o interfata foarte simpla si usor de folosit de catre oricine", a declarat  William Sparring, Director Executiv, GoShopping.com SUA.

"Avand ca tinta aproximativ 80.000 vizitatori unici pe zi pana la finele anului si intre 300 si 400 de shopuri online inscrise, GoShopping.com are toate sansele sa devina cel mai mare mall online din Romania", concluzioneaza William Sparring.

"Detinand unul dintre primele 5 locuri in ce priveste cresterea activitatii pe Internet, piata din Romania prezinta o mare atractivitate pentru noi, GoShopping.com intentionand ca pana la sfarsitul anului sa se lanseze de asemenea pe piatele din Marea Britanie, Germania si Franta acestea fiind piete tinta pentru noi datorita interesului pentru folosirea Internetului".
 
"Romania este tara care prezinta cel mai mare interes referitor la comertul online din Uniunea Europeana. Se stie faptul ca romanii se adapteaza foarte usor noilor conditii impuse de dezvoltarea pietei si sunt foarte receptivi fata de comertul online. Deasemenea Romania este o tara cu o prezenta pe internet din ce in ce mai crescuta", sustine William Saprring.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//