• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Atlas Copco a castigat P&A Best Product 2008 Award

Atlas Copco a castigat P&A Best Product 2008 Award

Atlas Copco a iesit primul la categoria "Pompe si  Compresoare" in cadrul competitiei anuale Best Product organizata de revista germana P&A. Un esantion de 6000 cititori, majoritatea ingineri de productie si prelucrare germani, au votat compresoarele Atlas Copco din noua gama GA 90-160 kW, cele mai eficiente compresoare elicoidale cu injectie de ulei, ca fiind favoritele lor. Cu un sistem de compresie ce ofera un consum specific de energie redus la 350 J/litru, gama GA este caracterizata de un consum de energie extrem de eficient.

Lista castigatorilor din 2009 a fost anuntata in data de 7 ianuarie 2009. Prima runda a competitiei a inclus si cinci noi compresoare lansate de alti trei producatori. Peste 225 produse noi au rezultat dintr-o prima selectie, rezultand in shortlist-uri de cate 15-20 din cele mai accesate on-line articole de prezentare pentru noile produse din cadrul fiecareia din cele 10 categorii.

Compresoarele cu injectie de ulei sunt utilizate intr-o gama larga de industrii: termocentrale, minerit, industria navala, dar si de catre producatorii de ciment, sticla si anvelope. "Obiectivul meu este reducerea costurilor cu energia electrica pe tona de produs finit. impreuna cu Atlas Copco am calculat ca prin inlocuirea celor patru compresoare pe care le utilizam cu doua compresoare noi GA 132 VSD, putem realiza o economie anuala de energie de 736 400 kWh.

Am fost foarte surprins cand am vazut potentialul de economii de energie. Deasemenea cred ca vor fi necesare mult mai putine operatii de intretinere", a declarat Patrick Fradin, Seful Departamentului Energetic al fabricii Michelin din Avallon, Franta. Aceasta fabrica este unul din principalii producatori de anvelope pentru camioane si echipamente de excavare si a livrat produse pentru 300 000 vehicule in 2007.

Pentru producatori, "Best Product Award" este una dintre cele mai inalte distinctii din industria europeana. Pentru industrie, este o modalitate de a cunoaste cele mai bune produse noi lansate pe piata. "Atunci cand companiile vad un produs care poarta simbolul Best Product Award Winner, stiu ca acesta a fost evaluat de numerosi profesionisti", a remarcat Reimund Scherff, Business Line Manager al diviziei Atlas Copco Oil-free Air din Germania. "Aceste produse reprezinta ultimele realizari despre care se discuta in industrie – si cele pe care oricine si le doreste".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//