Intesa Sanpaolo Bank a avut in 2008 o dinamica pozitiva a performantelor ~ financiare ale bancii pe fondul unui plan de dezvoltare si investitii semnificative. ~ Pentru a sustine strategia de dezvoltare organica, capitalul propriu Intesa Sanpaolo Bank ~ a ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Intesa Sanpaolo Bank a avut un capital propriu de 543 milioane lei in 2008
Intesa Sanpaolo Bank a avut in 2008 o dinamica pozitiva a performantelor financiare ale bancii pe fondul unui plan de dezvoltare si investitii semnificative. Pentru a sustine strategia de dezvoltare organica, capitalul propriu Intesa Sanpaolo Bank a crescut de peste 3 ori pana la 543 milioane lei de la 166 milioane lei, prin aport in numerar al bancii mama.
Din punct de vedere comercial, Intesa Sanpaolo Bank si-a dublat reteaua teritoriala pana la 94 de unitati si a intrat pe segmentul persoanelor fizice cu o serie de produse si servicii inovatoare. Evolutia pozitiva a bancii este sintetizata si de principalii indicatori financiari, conform Standardelor Internationale de Contabilitate (IFRS).
"Pentru anul in curs obiectivul nostru este sa ne consolidam pozitia pe piata ca o banca lider la nivelul calitatii produselor si serviciilor. in acest sens ne bazam pe suportul unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume – Intesa Sanpaolo, al treilea in zona euro si al cincilea din Europa", a declarat Nicola Calabró, Chief Executive Officer (CEO) Intesa Sanpaolo Bank.
"Anul trecut este unul de referinta pentru dezvoltarea bancii noastre in Romania. Rebrandingul si primele campanii de imagine, dezvoltarea structurii comerciale si a portofoliului de produse si servicii, dublarea retelei si triplarea capitalului propriu sunt doar cateva dintre performantele bancii in 2008", a spus Riccardo Parasporo, Chief Business Officer (CBO) Intesa Sanpaolo Bank.
La nivel de retea teritoriala, tot in 2008 Intesa Sanpaolo Bank a lansat in premiera la nivel de grup in Piata Unirii din Bucuresti noul model de sucursala open space. Acesta va fi extins anul acesta la nivelul intregii retele. De asemenea numarul angajatilor bancii a crescut cu 40% in 2008.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info