• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intesa Sanpaolo Bank a avut un capital propriu de 543 milioane lei in 2008

Intesa Sanpaolo Bank a avut un capital propriu de 543 milioane lei in 2008

Intesa Sanpaolo Bank a avut in 2008 o dinamica pozitiva a performantelor financiare ale bancii pe fondul unui plan de dezvoltare si investitii semnificative. Pentru a sustine strategia de dezvoltare organica, capitalul propriu Intesa Sanpaolo Bank a crescut de peste 3 ori pana la 543 milioane lei de la 166 milioane lei, prin aport in numerar al bancii mama.

Din punct de vedere comercial, Intesa Sanpaolo Bank si-a dublat reteaua teritoriala pana la 94 de unitati si a intrat pe segmentul persoanelor fizice cu o serie de produse si servicii inovatoare. Evolutia pozitiva a bancii este sintetizata si de principalii indicatori financiari, conform Standardelor Internationale de Contabilitate (IFRS).

"Pentru anul in curs obiectivul nostru este sa ne consolidam pozitia pe piata ca o banca lider la nivelul calitatii produselor si serviciilor. in acest sens ne bazam pe suportul unuia dintre cele mai solide grupuri financiare din lume – Intesa Sanpaolo, al treilea in zona euro si al cincilea din Europa", a declarat Nicola Calabró, Chief Executive Officer (CEO) Intesa Sanpaolo Bank.

"Anul trecut este unul de referinta pentru dezvoltarea bancii noastre in Romania. Rebrandingul si primele campanii de imagine, dezvoltarea structurii comerciale si a portofoliului de produse si servicii, dublarea retelei si triplarea capitalului propriu sunt doar cateva dintre performantele bancii in 2008", a spus Riccardo Parasporo, Chief Business Officer (CBO) Intesa Sanpaolo Bank.

La nivel de retea teritoriala, tot in 2008 Intesa Sanpaolo Bank a lansat in premiera la nivel de grup in Piata Unirii din Bucuresti noul model de sucursala open space. Acesta va fi extins anul acesta la nivelul intregii retele. De asemenea numarul angajatilor bancii a crescut cu 40% in 2008.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//