• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sonae Sierra a inregistrat o crestere de 16% in 2008

Sonae Sierra a inregistrat o crestere de 16% in 2008

Profitul net consolidat Sonae Sierra din 2008, in valoare de 198,2 milioane euro, a fost negativ comparat cu profitul net consolidat pozitiv in valoare de 300,1 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta variatie inregistrata in profitele nete este in principal determinata de profitele nete indirecte care au fost grav afectate de cresterile succesive din piata beneficiilor capitalizate din Europa, in particular in Portugalia si Spania.

Venitul direct total provenit din investitii a crescut cu 35,5 milioane euro sau 13% in decursul anului trecut, de la 279,9 milioane euro la 315,2 milioane euro. Aceasta reflecta cresterea in portofoliu rezultata din achizitiile realizate in anul 2007 (CC Continente de Albufeira, CC Continente de Portimão, ambele in Portugalia, Münster Arkaden, in Germania, si River Plaza, in Romania), cresterea in participatii a celor trei bunuri in Brazilia (Shopping Metrópole, Plaza Sul Shopping si Tivoli Shopping), inaugurarile anului 2007 (Alexa, in Germania, 8ª Avenida, in Portugalia si El Rosal, in Spania), la fel ca si inaugurarile indeplinite in anul 2008 (Freccia Rossa si Gli Orsi, in Italia, Plaza Mayor Shopping, in Spania, si Pantheon Plaza, in Grecia), precum si cresterea portofoliului existent.

Aceste constributii favorabile compenseaza pierderea venitului operational rezultat din schimbarea metodei de consolidare datorita vanzarii de succes a 58% din Fondul Sierra Portugal (in prezent consolidat de metoda proportionala, in locul precedentei metode de consolidare utilizata).

Profitul net direct Sonae Sierra a atins suma de 67,8 milioane euro comparat cu 86,3 milioane euro in 2007. Aceasta reducere este explicata de cresterea in costurile financiare nete, care instaleaza imbunatatirile in profitul net operational (care a crescut de la 55.2% anul trecut la 57.1% in 2008).

Cel mai mare schimb in cadrul rezultatelor companiei a intervenit la nivelul rezultatelor indirecte, unde sunt inregistrate variatiile valorii de piata a proprietatilor. La sfarsitul anului 2008, in acest sector compania a inregistrat o pierdere de 265,9 milioane euro, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2007 a inregistrat un castig de 213,8 milioane euro. Acest rezultat indirect are trei componente principale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//