• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arctic a lansat campania Cu Arctic e profitabil sa reciclezi

Arctic a lansat campania Cu Arctic e profitabil sa reciclezi

Compania Arctic, liderul pietei romanesti de electrocasnice, a dat startul campaniei de buy-back "Cu Arctic e profitabil sa reciclezi!",  ce se desfasoara in perioada 1 martie – 1 mai 2009 la nivel national. Aceasta actiune este realizata in parteneriat cu Asociatia Romana pentru Reciclare RoRec si vizeaza stimularea inlocuirii electrocasnicelor vechi cu altele noi prin achizitia de electrocasnice Arctic in sistem buy-back.

In Romania, gradul de inlocuire a vechilor electrocasnice este mai redus comparativ cu alte tari europene, fiind evidenta tendinta consumatorilor de a pastra electrocasnicele o perioada mai lunga decat durata de viata recomandata a acestora, ceea ce genereaza costuri mult mai ridicate pentru bugetul de utilitati al familiei.

"Electrocasnicele vechi consuma foarte multa energie in comparatie cu cele moderne, care dispun de tehnologii eficiente. De exemplu, masinile noi de spalat consuma astazi cu 50% mai putina energie si 60% mai putina apa comparativ cu cele care au o vechime de 20 de ani. Totodata, cele mai performante frigidere consuma doar un sfert din energia necesara functionarii unui frigider din 1990.

Prin inlocuirea electrocasnicelor vechi cu unele de ultima generatie, consumatorii pot reduce valoarea facturilor la energie electrica si apa. in plus, prin participarea la campania de buy-back, consumatorii primesc si un sprijin financiar de 150 RON pentru renuntarea la vechile electrocasnice si achizitia unui frigider sau a unei masini de spalat Arctic", a declarat Gabriela Geana, Marketing Manager Arctic.

Campania de buy-back "Cu Arctic e profitabil sa reciclezi" este sustinuta printr-un mix de comunicare complex, ce include promovare radio, promovare OOH in statiile de metrou din Bucuresti, campanie de advertising on-line, microsite dedicat campaniei www.arcticbuyback.ro, precum si activitati de direct mailing catre consumatori si comercianti, activitati de relatii publice si materiale promotionale in spatiul de vanzare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//