• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BMW se asteapta la o scadere a vanzarilor de pana la 20% in 2009

BMW se asteapta la o scadere a vanzarilor de pana la 20% in 2009

Constructorul auto german BMW a anuntat ca se asteapta la o noua scadere a vanzarilor in acest an, intentionand sa extinda programul scurt de munca, informeaza AP.

"Nu cred ca putem atinge cifra de vanzari pe care am inregistrat-o in 2008", a declarat directorul general de la BMW, Norbert Reithofer, intr-o conferinta de presa. Anul trecut, BMW, cel mai mare producator mondial de automobile de lux, a vandut 1,4 milioane autovehicule, in scadere cu 4,3 procente fata de 2007.

Pentru acest an, grupul auto german a precizat ca la acest moment nu poate face o estimare credibila, insa pe baza cifrelor de care dispune in prezent, se asteapta la o scadere a vanzarilor cuprinsa intre 10 si 20 de procente. "2009 va fi un an de tranzitie. De aceea, am stabilit o serie de prioritati clare: lichiditati, cash flow, capital de lucru, costuri fixe si investitii", a declarat Norbert Reithofer.

"Obiectivul nostru este sa pastram independenta BMW", a adaugat Reithofer. Potrivit cifrelor publicate saptamana trecuta, BMW a anuntat ca profitul sau net a scazut in 2008 cu 89 de procente, pana la 330 de milioane de euro, de la 3,1 miliarde euro in 2007, pe masura ce vanzarile au fost afectate de recesiunea globala.

Vanzarile anuale ale grupului BMW au scazut si ele cu cinci procente, pana la 53,2 miliarde de euro. Un purtator de cuvant de la BMW a declarat miercuri ca firma intentioneaza sa extinda programul scurt de lucru la uzinele sale din Regensburg si Dingolfing pe intreaga durata a lunilor aprilie si mai.

In urma acestei decizii, vor fi produse cu 40.000 de autovehicule mai putin, care se vor adauga altor 38.000 de autovehicule care nu au fost produse ca urmare a programului scurt de lucru adoptat in lunile februarie si martie. Norbert Reithofer a dat asigurari ca nicio uzina BMW nu va fi inchisa si a precizat ca BMW nu este interesat de preluarea Opel sau de intrarea in capitalul diviziei germane a grupului auto General Motors.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//