• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Strauss Romania va investi 15 milioane de euro intr-o noua marca de cafea

Strauss Romania va investi 15 milioane de euro intr-o noua marca de cafea

Compania Strauss Romania, fosta Elite, investeste 15 milioane de euro in lansarea marcii de cafea Doncafe, o marca premium cu reputatie internationala, a precizat la lansare, Matanya Schwartz, Manager General al Strauss Romania.

Strauss Romania estimeaza atingerea unei cote de 50 la suta din totalul pietei de cafea din Romania in urmatorii cinci ani, pentru ambele segmente de consum - in casa sau in afara casei. Noua gama de produse Doncafe va fi prezenta pe toate segmentele pietei locale de cafea: prajita si macinata, instant, cel al specialitatilor de cafea si segmentul de consum in afara casei (restaurante, cafenele, birouri).

"Daca in prezent una din trei cesti de cafea consumate este o ceasca de cafea din portofoliul Strauss, ne propunem ca prin aceasta lansare fiecare a doua ceasca de cafea din trei cesti consumate pe diferite canale in Romania sa fie o ceasca Doncafe. Asadar, odata cu noile produse Doncafe, obiectivul nostru este dublarea situatiei actuale", a declarat Matanya Schwartz.

Gama Doncafe Mixes, noua categorie de produse destinate pietei specialitatilor de cafea din Romania, cuprinde 11 sortimente create special pentru a raspunde cerintelor variate ale unei categorii de public foarte exigent - tinerii: "2 in 1", "3 in 1" si chiar "4 in 1" turbo caff, Cappucino Classic, Cappuccino Choco, Cappuccino Vanilla, Cappuccino Nuts, Cappuccino Rum, Hot Choco, White Hot Choco si Frappe.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//