• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Propaganda si Radio Guerrilla au lansat campania Antimitocanie

Propaganda si Radio Guerrilla au lansat campania Antimitocanie

Radio Guerrilla si Propaganda au demarat campania Antimitocanie, prin care este amendat comportamentul mitocanilor si badaranilor. 

Campania "Antimitocanie" se desfasoara in perioada 15 martie - 15 mai 2009 si este prezenta pe mai multe canale media: radio, print, TV, cinema si online - www.eliberadio.ro/antimitocanie. Sub umbrela ''Atlas de Antimitocanie Urbana'' sunt prezentate diverse specimene – Cocalarul de trafic, Mitocanul de Birou, Pitipoanca de companie, Badaranul de cinematograf, Marlanul de Dorobanti si Taranul de mall – in limbaj de teleenciclopedie.

Pe langa prezentarea "specimenelor de oras", campania presupune si o componenta interactiva prin care ascultatorii Radio Guerrilla sunt invitati sa ''denunte'' astfel de specimene si comportamentele lor la antimitocanie@eliberadio.ro. in acelasi timp, pe radio, se desfasoara un concurs de bune maniere, castigatorii fiind rasplatiti cu un exemplar din "Codul bunelor maniere".

''Spiritul civic al campaniei imi merge direct la inima. Cati dintre noi nu am fost exasperati in sala de cinema de "animalele" care vorbeau la mobil?! De cate ori nu ne-am frustrat si nu ne-a venit sa le aruncam cu sucul in cap?! E bine ca intr-un final le-am dat cu sucu'… in felul nostru'', spune Dan Amariei, Deputy Creative Director Propaganda si copywriter al campaniei Antimitocanie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//