• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UniCredit Tiriac Bank a inregistrat o crestere a profitului net de 37%

UniCredit Tiriac Bank a inregistrat o crestere a profitului net  de 37%

UniCredit Tiriac Bank a raportat o crestere anuala de 37% a profitului net auditat in IFRS, atingand 358,3 milioane RON, estimat sa reprezinte peste 10% din profitul consolidat la nivelul sistemului bancar din Romania , ajustat pentru comparabilitate. Nivelul profitabilitatii ramane ridicat, cu ROE de 21,3% (23,2% ajustat de impactul noilor sucursale) si ROA de 2,4%.

Profitul operational a crescut cu 48% fata de finalul anului 2007 atingand 602 milioane RON, determinat de o crestere de 39% a veniturilor, in conditiile unei cresteri de 30% a costurilor operationale. Veniturile au crescut sustinut pe parcursul intregului an, inregistrand o evolutie medie de 11% in fiecare trimestru din 2008. Raportul cost-venituri a continuat sa se imbunatateasca, depasind media sistemului bancar, cu un nivel de 48,2% de la 51,4% in 2007, in pofida celor 101 de noi unitati deschise in cursul anului 2008.

"Am reusit sa imbunatatim profitabilitatea bancii in mod sustenabil, in conditiile in care reteaua de sucursale s-a dezvoltat intr-un ritm mai rapid si mult peste planurile initiale. in 2008, la nivelul bancii a fost dezvoltat un model de deservire specializat pe segmente de clienti, care a contribuit semnificativ la sporirea calitatii oferite, prin reducerea timpului alocat tranzactiilor bancare si prin simplificarea procedurilor", a declarat Rasvan Radu, Presedinte Executiv al UniCredit Tiriac Bank.

"Banca a finalizat anul 2008 cu o situatie financiara foarte buna in pofida dificultatilor din ultimul trimestru, iar acesta este un fundament bun pentru a continua sa parcurgem cu succes perioada urmatoare si sa ramanem deschisi pentru oportunitati de crestere si dezvoltare", a spus Stanislav Georgiev, Director al Diviziei Financiare a bancii.

Indicatorul de solvabilitate este 10,2% , peste norma BNR de 8%. Lichiditatea bancii se situeaza, de asemenea, la un nivel confortabil. Toate riscurile aferente expunerilor bilantiere si extrabilantiere sunt provizionate. Gradul de acoperire cu provizioane al expunerilor bilantiere este 2,34%, iar costul riscului este de 78bp.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//