• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Visa Europe a lansat campania Viata merge mai usor cu Visa

Visa Europe a lansat campania Viata merge mai usor cu Visa

Printr-o promotie derulata la nivel national si o campanie ampla de comunicare, Visa Europe isi propune sa promoveze in Romania beneficiile utilizarii cardurilor si sa arate cum acestea pot face viata mai usoara. Visa Europe lanseaza prima campanie in Romania cu scopul de a informa posesorii de carduri despre beneficiile cardurilor si pentru a promova utilizarea acestora la comercianti. Campania din Romania face parte din campania europeana de brand desfasurata sub tema "Viata merge mai usor cu Visa".

Scopul intregii campanii este de a ii face pe romanii posesori de carduri sa constientizeze beneficiile unor asemenea produse, amintindu-le ca pot folosi cardurile Visa la majoritatea magazinelor din tara si ca plata cu un card Visa este mult mai ieftina si mai convenabila. De fapt, la utilizarea cardurilor Visa direct la comercianti comisionul este zero.

Campania media, care se va desfasura pana la sfarsitul lunii aprilie 2009, contine un mix de activitati, printre care se numara publicitatea in presa scrisa, outdoor, in interiorul supermarket-urilor si la benzinarii. In a doua parte a campaniei, incepand cu 1 aprilie, Visa Europe va derula o promotie bazata pe conceptul "Castiga zilnic cu Visa". Promotia va fi difuzata sub forma unei reclame de 30 de secunde la radio, in reteaua Kiss FM, dar va fi comunicata si in presa scrisa si online.

De asemenea, bancile membre Visa vor promova aceasta campanie prin intermediul propriilor canale. Pana la finalul lunii mai, detinatorii de carduri Visa vor putea castiga zilnic 2 premii in valoare de 600 RON fiecare, doar folosindu-si cardurile pentru orice cumparaturi.

"Scopul campaniei este de a incuraja clientii sa considere cardurile Visa ca fiind parte din cotidian si de a-i face constienti de beneficiile folosirii cardului la cumparaturi. Ne-am propus sa atragem atentia si asupra diferitelor locatii in care oamenii isi pot folosi cardurile, pentru cumparaturile zilnice", a declarat Mariano Dima, Vice-presedinte Executiv, Marketing & Payment Solutions, Visa Europe.

Pe langa aceste activitati, Visa a lansat un nou site special pentru piata din Romania. Website-ul www.visa.ro va furniza informatii practice si utile despre diferitele tipuri de carduri Visa disponibile si cum sa alegi tipul de card corespunzator nevoilor fiecaruia. Site-ul va oferi in plus sugestii si sfaturi referitoare la folosirea in siguranta a cardului si include o sectiune dedicata noii campanii publicitare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//