• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat proiectul de brand Duraziv

Brandient a creat proiectul de brand Duraziv

Brandient a elaborat proiectul complet de brand pentru Duraziv, un nou produs din categoria adezivilor pe piata materialelor de constructie. Duraziv este proprietatea companiei Bauprofil, fondata de Dan Guzu si administrata impreuna cu fondul de investitii Oresa Ventures.

Numele Duraziv a fost creat de Brandient prin combinarea cuvantului "durabilitate", cu numele categoriei "adeziv", iar sonoritatea sa puternica induce ideea de soliditate si incredere, intr-o categorie care se bazeaza pe atribute. Identitatea grafica Duraziv este simpla, nondecorativa, accentuand componenta functionala a brandului.

"Provocarea noastra a fost imbinarea spiritului functional si minimalist al desenului cu necesitatea de a face brandul cat mai vizibil si atractiv pe raft, intr-o categorie care este cunoscuta pentru restrictiile sale de design", a spus Eugen Erhan, Designer Brandient.

Pentru acest proiect, Brandient a lucrat pozitionarea si arhitectura, identitatea verbala si vizuala, gama completa de ambalaje, aplicatiile de comunicare si de vanzare ale brandului. Duraziv este cel de-al saselea proiect pe care Brandient il livreaza grupului de investitii condus de Oresa Ventures.

Adezivii Duraziv inglobeaza o calitate deosebita, dar si inovatii tehnologice unice in domeniul lor. Gama de produse se adreseaza atat specialistilor si profesionistilor, cat si celor care isi rezolva singuri aceste nevoi (do-it-yourself). Duraziv vine in intampinarea unor nevoi foarte diverse, de la hidroizolare, pana la lucrarile termoizolante sau la cele pentru rezolvarea unor probleme cotidiene.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//