• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Heineken au ajuns la 6,41 miliarde de euro

Vanzarile Heineken au ajuns la 6,41 miliarde de euro

Profitul Heineken NV, cel mai mare producator olandez de bere, a crescut in prima jumatate a anului cu 35 la suta datorita achizitiei companiei britanice Scottish & Newcastle Plc, transmite Bloomberg.

In perioada ianuarie-iunie 2008, venitul net a crescut la 407 milioane de euro (599 milioane de dolari), fata de 302 milioane de euro in 2007. Vanzarile au urcat cu 17 la suta, la 6,41 miliarde de euro.

In aprilie, producatorul olandez de bere a cumparat diviziile Scottish & Newcastle Plc din Marea Britanie, Belgia, Finlanda si Portugalia, pentru a-si mari cota de piata si a reduce costurile. Grupul Heineken este prezent pe piata din Romania din 2003, cand a preluat pachetul majoritar de actiuni la Brau Union, care si-a schimbat denumirea in 2007 in Heineken Romania.

Compania are fabrici la Miercurea Ciuc, Hateg, Constanta, Targu-Mures si Craiova. Portofoliul de marci oferit de Heineken Romania acopera toate segmentele de piata: Heineken, Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Heineken este principalul producator de bere din Romania si a planificat pentru acest an investitii de peste 50 milioane de euro in marirea capacitatii fabricilor de bere, in lansarea de noi ambalaje, mijloace fixe si strategii de marketing. Anul trecut, valoarea investitiilor Heineken in Romania s-au ridicat la circa 40 milioane de euro.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//