• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mio conduce piata dispozitivelor GPS din Europa Centrala si de Est

Mio conduce piata dispozitivelor GPS din Europa Centrala si de Est

Cele mai noi date ale Raportului Canalys plaseaza Mio Technology pe prima pozitie pe piata dispozitivelor GPS din Europa Centrala si de Est. Mio Technology a incheiat al doilea trimestru al anului 2008 cu rezultate record – peste 35% din piata dispozitivelor GPS, compania asigurandu-si pozitia de leader in Europa Centrala si de Est.

Mio Technology detine de asemenea o pozitie importanta in regiune pe piata dispozitivelor PDA (Personal Digital Asistent), cu o cota de piata de 82%.

"Compania noastra este relativ tanara, existand pe piata din 2002. O cota de piata de peste 35% pe un segment atat de competitiv in regiune reprezinta un rezultat exceptional, si in acelasi timp dovada puterii brandului nostru. Rezultatele obtinute ne permit sa alocam o parte mai mare a veniturilor pentru cheltuieli referitoare la cresterea calitatii serviciilor, precum: actualizarea gratuita a hartilor sau un call-center dotat cu tehnologie moderna", a declarat Anna Janas, Senior Brand manager al Mio Technology pentru Europa Centrala si de Est, intr-un comunicat de presa remis BRANDINFO.ro.

Mio Technology proiecteaza si lanseaza pe piata produse ce permit utilizatorilor sa profite de cele mai noi dezvoltari tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud.

Mio Technology are peste 1.500 de angajati in intreaga lume si isi distribuie produsele in mai mult de 47 de tari. Compania ofera o serie larga de dispozitive mobile de navigatie, printre care dispozitive de navigatie auto si telefoane mobile cu functii PDA si GPS, toate proiectate pentru a permite utilizatorilor explorarea lumii.

In prezent, Mio Technology este leaderul vanzarilor de dispozitive GPS pentru Europa Centrala si de Est si al treilea vanzator ca marime la nivel global.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//