• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International a inregistrat o cifra de afaceri de 203 milioane euro in 2008

Flamingo International a inregistrat o cifra de afaceri de 203 milioane euro in 2008

Rezultatele financiare preliminare consolidate ale Grupului Flamingo International, unul dintre liderii pietei de retail de produse electronice, electrocasnice si IT&C, indica o cifra de afaceri aferenta anului 2008 de 203 milioane euro, in crestere cu aproximativ 16% fata de 2007.

In 2008, Flamingo International s-a concentrat in special asupra consolidarii retelelor de magazine operate la nivel national, orientandu-se in special catre locatii de mari dimensiuni, pozitionate in centre comerciale mari si trafic intens si care pot sa asigure profitabilitate pe termen mediu si lung. Astfel, suprafata totala de vanzare a grupului a atins 59.000 mp la finalul anului trecut, comparativ cu 54.000 mp la sfarsitul lui 2007.
 
"Suntem pregatiti pentru o piata foarte dificila anul acesta, de aceea am propus un buget care ia in considerare o piata in scadere comparativ cu anul trecut. in 2009, vom mentine o suprafata de vanzare stabila si vom investi doar in proiectele in care credem cu tarie. Pentru a face fata situatiei economice actuale, am decis reducerea costurilor operationale cu peste 25%", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

In ceea ce priveste vanzarile pe categorii de produse, reprezentantii Flamingo sustin ca anul trecut au inregistrat valori duble pe segmentul de LCD-uri si plasme, de la 25.000 de unitati in 2007, la 50.000 de unitati in 2008 si valori triple pe segmentul de notebook-uri, de la 18.000 de unitati in 2007, la 60.000 de unitati in 2008.

In 2009, compania se va concentra asupra strategiei sale adaptate contextului economic actual – aceea de a dezvolta un business solid si profitabil pe termen mediu si lung. "Ne vom concentra pe dezvoltarea unui sistem de vanzari directe prin intermediul distributiei, folosind, de asemenea, suportul din zona online. Estimam ca in 2009 vom atinge rezultate financiare similare cu cele din 2008, un rezultat EBITDA si un profit net pozitive", a declarat Jiri Rizek.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//