• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Odyssey comunica pentru Diamond

Odyssey comunica pentru Diamond

Odyssey a fost aleasa de catre compania Adesgo pentru a dezvolta si implementa proiectul de comunicare pentru brandul Diamond, in urma unui pitch organizat in luna februarie 2009.

Odyssey va realiza o campanie nationala ce include componente de ATL, BTL si Media pentru Diamond, unul dintre cele mai cunoscute branduri de ciorapi din Romania. Campania consta intr-o promotie nationala desfasurata in perioada 10 martie - 29 mai 2009, cu premii constand in diamante de 0,5 carate care vor putea fi castigate prin tragere la sorti timp de zece saptamani.

Promotia este comunicata prin spot TV, print in presa centrala si mai multe materiale de comunicare la punctul de vanzare, iar mesajul cheie transmis este "Cu Diamond castigi diamante". Prin aceasta campanie brandul isi reafirma pozitia pe piata. Diamond este marca de ciorapi care se adreseaza femeilor intre 15 si 55 de ani, din mediul urban, cu studii si venituri medii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//