• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Philips si-a vandut intrega participatie la LG Display pentru 630 milioane euro

Philips si-a vandut intrega participatie la LG Display pentru 630 milioane euro

Grupul olandez Royal Philips Electronics NV a anuntat ca si-a vandut intregul pachet de actiuni pe care il mai detinea in producatorul sud-coreean de dispozitive de afisare LG Display pentru suma de 630 milioane de euro, informeaza Reuters. Potrivit calculelor Reuters, Philips si-a vandut pe piata intregul pachet de 47,2 milioane actiuni, echivalentul a 13,2 procente din LG Display.

Prin vanzarea intregii sale participatii la LG Display, strategia Philips (companie care produce o gama larga de echipamente de la becuri, produse electrocasnice si echipamente medicale) este de se concentra pe domeniile mai putin ciclice, unde se asteapta sa inregistreze ritmuri de crestere mai predictibile.

In anul 1999, compania sud-coreeana LG Electronics Inc. si grupul olandez Philips. au infiintat o societate mixta LG.Philips LCD, care a devenit al doilea producator mondial de ecrane plate. In ultimii doi ani, Philips si-a redus insa treptat participatia sa, astfel ca cel mai mare actionar la LG.Philips LCD a devenit grupul LG Electronics. Ca urmare a modificarii structurii actionariatului, LG.Philips LCD Co si-a schimbat anul trecut numele in LG Display Co.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//