• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Wizz Air, premiata ca Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost din Polonia in 2008

Wizz Air, premiata ca Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost din Polonia in 2008

Wizz Air, cea mai mare companie low-cost din centrul si sud-estul Europei a primit pe 6 martie 2009 premiul pentru Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost din Polonia in 2008. Distinctia este acordata de web site-ul pasazer.com, unul dintre cele mai populare portaluri de Internet din Polonia destinat calatoriilor aeriene, care a organizat anul acesta cea de-a cincea editie a studiului.

"Acest premiu ne onoreaza si ne responsabilizeaza in acelasi timp. Faptul ca am obtinut aceasta distinctie pentru a cincea oara consecutiv confirma, mai presus de orice, faptul ca pasagerii apreciaza tarifele scazute si calitatea serviciilor Wizz Air", a declarat Natasa Kazmer, Director Corporate Communication si Public Affairs Wizz Air. "Totodata, acest premiu reprezinta o provocare pentru noi. Va trebui sa ne concentram eforturile pentru a ne ridica permanent la nivelul asteptarilor pasagerilor nostri".

"Wizz Air se afla in permanenta in topul sondajului nostru, la categoria Cea mai Buna Companie Aeriana low-cost. Acest lucru demonstreaza ca Wizz Air a castigat increderea pasagerilor. Felicitam compania pe aceasta cale", a spus Pawel Cybulak, redactor sef pasazer.com.

Premiul oferit de web site-ul pasazer.com se alatura unui alt titlu obtinut de Wizz Air recent, transportatorul fiind apreciat de compania Polish Airport Management (PPL) pentru cea mai mare crestere a numarului de pasageri din 2008 pe segmentul low-cost in Varsovia.

Wizz Air este cea mai mare companie aeriana low-cost din Polonia, transportand 3,6 milioane de pasageri in 2008 pe rutele poloneze, in crestere cu 30% fata de anul anterior. La nivel intregii retele, Wizz Air a transportat 5,9 milioane de pasageri in 2008, inregistrand o crestere cu 41% fata de 2007. Compania a lansat 40 de noi rute pe parcursul anului trecut, 19 dintre acestea din Polonia.

Flota Wizz Air este alcatuita in prezent din 20 de aeronave A320, ce opereaza de la 10 baze din Polonia (Katowice, Varsovia, Gdansk si Poznan), Romania (Bucuresti, Timisoara si Cluj-Napoca), Ungaria (Budapesta), Bulgaria (Sofia) si Ukraina (Kiev). Obiectivul Wizz Air pentru 2009 este de a transporta 8 milioane de pasageri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//