• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

DRAFTFCB comunica pentru Glade Sense&Spray

DRAFTFCB comunica pentru Glade Sense&Spray

DRAFTFCB a realizat, pentru S.C Johnson, campania care comunica primul odorizant automat cu senzor de miscare: Glade Sense&Spray. Campania se desfasoara in lunile martie–aprilie 2009 si alatura canalelor media clasice, TV si OOH, un program de Direct Mailing interactiv, un concurs online si un program de relatii publice.

Campania online are la baza micro-site-ul www.glade.ro, care invita consumatorii in universul Glade. Aici au sansa de a castiga un odorizant Glade Sense&Spray, participand la promotia desfasurata in perioada 9 martie – 7 aprilie 2009. Pe site, utilizatorii pot face un test de inteligenta emotionala care ii va ajuta sa isi evalueze capacitatea comunicare si relationare cu cei din jur. Daca recomanda testul altor 3 persoane, acesta le da sansa de a castiga unul din cele trei odorizante oferite de Glade in fiecare zi, prin tragere la sorti.

Programul de relatii publice doreste sa apropie consumatorii de Glade Sense&Spray si sa le dezvaluie produsul insotit de alte inventii inspirate. Acestia au fost invitati, prin Direct Mailing, sa se inscrie pentru a primi in test odorizantul, urmand sa descrie experienta Glade Sense&Spray intr-un scurt testimonial.

Primii 100 inscrisi au intrat in concurs pentru a castiga sedinte de stil si o sedinta foto profesionista, urmata de aparitii in cele mai importante reviste de lifestyle feminin si home&deco. Aparitiile in presa includ, alaturi de testimonialele celor 4 castigatori, trei materiale care prezinta cititorilor cel mai inteligent odorizant automat, alaturi de alte inventii revolutionare: tocul, locuinta inteligenta si indispensabile obiecte electrocasnice.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//