• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romtelecom a anuntat o crestere a venitului operational in trimestrul II al 2008

Romtelecom a anuntat o crestere a venitului operational in trimestrul II al 2008

OTE, actionarul majoritar al Romtelecom, a anuntat rezultatele financiare ale companiei pentru al doilea trimestru al anului 2008, conform standardelor IFRS.

In al doilea trimestru din 2008, venitul operational al Romtelecom a crescut cu 2,7% in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior. Compania a reusit sa tina sub control rata deconectarilor, mentinand relativ stabil numarul de linii telefonice fixe, astfel incat veniturile generate de noile servicii (Internet broadband, date pentru segmentul de business, TV) sa compenseze scaderea veniturilor din telefonia fixa traditionala.

Serviciile de date si televiziune prin satelit au inregistrat cresteri semnificative, continuand tendinta din anul precedent. Numarul de clienti atat pentru serviciile de TV prin satelit (Dolce), cat si pentru ADSL (Clicknet) a depasit jumatate de milion.

Numarul liniilor de ADSL, separat, s-a triplat pe durata unui an, iar numarul de utilizatori Dolce a fost mai mult de dublu fata de 30 iunie 2007. Serviciile de date (ADSL, VPN, alte servicii broadband) au crescut cu 48% in al doilea trimestru al 2008 in comparatie cu aceeasi perioada a anului precendent.
 
Utilizarea serviciilor de voce ale Romtelecom a inregistrat de asemenea cresteri semnificative: in al doilea trimestru al anului, traficul corespunzator convorbirilor interurbane (nationale) a crescut cu 24% in comparatie cu al doilea trimestru din 2007, in timp ce traficul pentru convorbirile locale a crescut cu 14%. Cresterea traficului a fost generata de noile oferte lansate de Romtelecom, ce cuprind convorbiri nelimitate in reteaua proprie, precum si a altor operatori de telefonie fixa.

Avand rata deconectarilor de la serviciile de voce sub control, numarul liniilor de telefonie fixa a scazut cu o rata mult mai mica, de aproximativ 3% pe an, de la jumatatea anului 2007, fata de 18% - procentul inregistrat intr-o perioada anterioara similara. Romtelecom are aproximativ 3 milioane de linii de telefonie fixa in portofoliu.
 
Lansarea unei mari varietati de noi pachete si servicii s-a regasit si in cresterea cheltuielilor, in timp ce procesul de transformare al organizatiei, precum si cel de repozitionare pe piata, au dus la cresterea costurilor operationale.

Cresterea traficului international pentru serviciile de voce, generata de ofertele imbunatatite ale Romtelecom, a condus la costuri mai mari de interconectare, cu aproximativ 6,8%. Toate acestea au generat o scadere a venitului operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) de aproximativ 7,3% in comparatie cu al doilea trimestru al anului 2007.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//