• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania O sansa pentru viata continua

Campania O sansa pentru viata continua

In decembrie 2008 incepea difuzarea unui program al campaniei, compus din spoturi radio si TV. Astfel, sub conceptul "scuzele nu salveaza vieti", Asociatia REACT, Graffiti BBDO, Reload Film, BRO Visual&Sound Design, Audio Trust, SMURD si Vodafone au pus mana de la mana in incercarea de a face inca un pas in sensibilizarea celor care ar putea dona sange pentru viata.

"In fiecare an, in perioada sarbatorilor de iarna, ne confruntam cu o problema specifica: numarul cazurilor care necesita transfuzii de sange creste cu aproximativ 10% (consumul excesiv de alcool, conditiile meteorologice sunt factori care determina cresterea numarului accidentelor rutiere si ortopedice).

In acelasi timp, numarul donatorilor de sange scade semnificativ (pentru ca oamenii sunt in vacanta, sunt preocupati de sarbatori si sunt mai putin dispusi a se deplasa in vederea donarii). Astfel, pentru perioada sarbatorilor de la sfarsitul lui 2008, ne-am propus sa amelioram pe cat posibil problema si sa ne asiguram ca Institutul National de Hematologie intra in sezonul rece cu rezerve sangvine suficiente pentru a putea raspunde pozitiv solicitarilor de sange si preparate sangvine din partea spitalelor", a declarat Anca Stefan, Presedinte Executiv al Asociatiei React.

Concomitent cu lansarea campaniei, au fost organizate si o serie de puncte mobile de recoltare sangvina in campusurile universitare si sediile companiilor partenere React. Iar rezultatele au intrecut asteptarile: in Bucuresti, numarul donatorilor a crescut cu 40%, 80% din cantitatea de sange recoltata de Centrul de Transfuzii Bucuresti prin puncte mobile, realizandu-se in cadrul campaniei "O sansa pentru viata".

"O sansa pentru viata" s-a bucurat de sprijinul a 16 statii TV si a cinci statii radio care au difuzat gratuit spoturile campaniei. In total, spotul TV a adunat in decurs de o luna peste 2700 de difuzari, iar cel radio peste 230 de difuzari. Campania a avut si suportul bloggerilor: spotul TV a fost preluat pe aproape 100 de bloguri si a atras 15.000 de vizionari online.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania media este formata din Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Claudia Maxim (Account Director), Liviu Isop (Audio/Video/Photo Production Manager) si Dan Sendroiu (Strategic Planner). Partea video este asigurata de Reload Film, impreuna cu regizorul Radu Jude si DOP Barbu Balasoiu, ambii premiati la numeroase festivaluri de film din lume. Postproductia a fost efectuata cu amabilitatea BRO Visual&Sound Design. Din partea REACT s-a implicat in campanie Anca Stefan, Presedinte Executiv al Asociatiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//