• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Armat a inregistrat vanzari in valoare de 5 milioane euro in 2008

Armat a inregistrat vanzari in valoare de 5 milioane euro in 2008

Armat isi propune in 2009 diversificarea pe segmente apropiate de piata. Un exemplu sunt garajele si depozitele, produse standard, pentru sectorul rezidential. Produsul vector pentru Armat by ArcelorMittal Construction Romania ramane tigla metalica, piata care numara cativa zeci de producatori cu distributie nationala, zonala sau chiar locala.

"Asteptarile noastre de la 2009 sunt deja ajustate la noile conditii ale pietei. Ne-am propus obiective realiste pentru tigla metalica si, in plus, pregatim cateva noi linii de sisteme si produse care vor deschide si alte segmente de piata", a declarat Alex Olteanu, director Armat.

In 2008, Armat a inregistrat vanzari de 5.000.000 de euro, cu o usoara scadere in semestrul doi, dar cu o luna decembrie care s-a situat peste nivelul anilor precedenti. Aceasta situatie se datoreaza faptului ca toamna se acopera majoritatea caselor a caror constructie demareaza primavara devreme, ca atare scaderea din sector nu a afectat direct si major cererea. "Pe de alta parte, Armat se afla la sfarsitul lui 2007 in plin proces de extindere geografica, ca atare eventuala scadere din vanzarile per client a fost compensata de numarul in crestere al acestora", a declarat Alex Olteanu.

In anii trecuti, piata tiglei metalice a crecut pe fondul maririi numarului de producatori locali si a importatorilor. Pentru ca beneficiarii au devenit mult mai sofisticati, pe parcursu lui 2008, s-au generat cresteri pentru produsele cu acoperire superioara, culorile texturate-mat si antichizate.

"Tendinta va continua cu precadere si in 2009, iar capacitatea Armat de adaptare la schimbarile din piata este asigurata de capacitatile de productie care acopera produse de la categoria economic, pana la produse premium, unicat sau inovative", subliniaza Alex Olteanu.

In 2008, cifra de afaceri inregistrata de ArcelorMittal Construction Romania a fost de aproximativ 24 de milioane de euro, fata de 21 de milioane de euro in 2007. Din aceasta suma, Armat a realizat 5 milioane, Arval 8 millioane, iar Arclad 11 milioane de euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//