• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Griffon and Swans comunica pentru Jurnalul National

Griffon and Swans comunica pentru Jurnalul National

Din 18 martie 2009, Jurnalul National va oferi in fiecare miercuri opere de literatura romana. Campania de publicitate are ca scop, pe de o parte, promovarea colectiei, iar pe de alta parte comunicarea pozitiei pe care Jurnalul National a adoptat-o fata de tot ceea ce inseamna autentic si valoros romanesc.
 
Comunicarea s-a facut la nivel national, folosindu-se mediile outdoor, print, radio, web, TV si cinema. Avand experienta relansarii imaginii editurii Curtea Veche, Griffon s-a ocupat si de designul copertelor si de structura interioara a cartilor, impreuna cu Litera International, editura cu care Jurnalul National colaboreaza pe acest proiect.

"Sunt de parere ca romanii au inceput sa lase deoparte scepticismul cu care isi privesc propriile valori si cultura in general. Nu suntem o tara de manelisti; avem muzicieni, pictori, scriitori, evenimente culturale despre care trebuie sa vorbim pentru ca oamenii vor sa asculte. A fost un pariu castigat anul trecut cu venirea lui Pamuk in Romania, si sunt sigur ca si colectia Jurnalul se va bucura de un raspuns pozitiv din partea romanilor", a declarat Barna Nemethi, creative director Griffon and Swans si regizorul spotului TV.

La campanie au lucrat Barna Nemethi, Andreea Ionita, Giuli Florea, impreuna cu divizia de film a Griffon and Swans care a realizat productia (TVC, sedinta foto) – Barna Nemethi si Vlad Fenesan (regie), Patru Paunescu si Claudiu Ciprian Popa (imagine), Vlad Voinescu (sunet) si Sorin Mandache (montaj).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//