• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul Blogway pentru Hostway

Rusu+Bortun Brand Growers a creat brandul Blogway pentru Hostway

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de strategia de brand, identitatea verbala, identitatea vizuala, packagingul si comunicarea Blogway. Parteneriatul dintre Hostway si Rusu+Bortun Brand Growers a facut posibila dezvoltarea in numai 5 luni a unui brand special pentru blogloversi. Blogway se adreseaza acelora care isi doresc o libertate foarte mare de exprimare pentru blogul lor, usurinta in utilizare, totul in maxima siguranta, prin serviciile de gazduire oferite de Hostway.

Pozitionarea Blogway pleaca de la ideea de personalizare, de exprimare a felului unic de a fi al fiecarui utilizator de blog. Blogway este un produs functional cu multe caracteristici care-l ajuta pe utilizator sa se diferentieze mai usor in mediul online. Blogway este un brand cu atitudine care lupta impotriva cliseelor, a spiritului de turma si ii inspira pe blogloversi sa se manifeste ca ei si numai ca ei. Esenta atitudinii Blogway este subliniata de sloganul Your way or the highway ce promite libertate si unicitate fiecarui bloglover in parte. Numele brandului vorbeste despre drumul aparte pe care fiecare il poate alege atunci cand intra pe net si despre popularizarea exprimarii prin blog.

"Daca Frank Sinatra ar fi apucat sa aiba blog, mai mult ca sigur ar fi vrut sa fie ca el sau sa nu fie deloc. Pentru cei ca el, care cred ca-i mai bine sa regreti ce-ai facut decat sa regreti ca n-ai facut acel lucru, am ajuns la numele de Blogway. Identitatea vizuala vorbeste mai in gluma, mai in serios despre diversitate, cheama la exprimarea felului unic de a fi al fiecaruia dintre noi.

Asa c-am desenat un logo modelabil, gata sa-si schimbe forma grafica in functie de fiecare personalitate care-l are in mana. Un modelino vesel si colorat care inca mai poarta, in varianta din plastilina, amprentele colegilor mei designeri, Tudor Nastase si Francisc Zinz", a declarat Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers.

Comunicarea Blogway a inceput printr-un teasing relationat cu 14 februarie, posterele, webannerele si stickerele campaniei au incercat sa-i convinga pe tinerii din target sa transforme Ziua Indragostitilor in Ziua Blogloversilor. De Ziua Blogloversilor, Blogway a facut cadou bijuterii speciale cu jumatati de iconuri specifice blogurilor. Campania de pozitionare ilustreaza cu ajutorul iconurilor de blog insasi beneficiul produsului – cu Blogway poti sa-ti modelezi blogul dupa cheful si asemanarea ta.

Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers care a dezvoltat proiectul au facut parte: Tudor Nastase - Designer, Francisc Zinz - Head of Design, Florina Tudose - Production Manager, Anca Uscatescu - DTP & Postproduction Manager si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//