• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lowe PR a adoptat campania Teddy Bear Hospital

Lowe PR a adoptat campania Teddy Bear Hospital

Teddy Bear Hospital este singura clinica unde copiii isi pot aduce papusile pentru un consult medical "de specialitate".

"Perceptia asociata medicinistilor este in general usor distorsionata: sunt vazuti ca oameni cu sange rece, care mananca sandwich-uri in salile de necropsie. Ei bine, iata-i, sensibili, frumosi, preocupati. Merita tot suportul!", a declarat Hortensia Nastase, Managing Director Lowe PR.

Campania Teddy Bear Hospital este un proiect de Sanatate Publica, adresat copiilor intre 3 si 6 ani si isi propune sa invinga frica acestora in ceea ce priveste doctorul si vizita la spital. Programul atinge practic doua obiective: acela de a produce o schimbare de perceptie in randul copiilor si a viitoarelor generatii cu privire la medici si spitale si in al doilea rand, acela de a le oferi viitorilor doctori posibilitatea de a interactiona cu micii pacienti si de a-i intelege mai bine.

"Teddy Bear Hospital este una dintre cele mai europene campanii din Romania, in momentul de fata, un program care ne flateaza si ne demonstreaza ca am atins un prag esential, acela in care ne preocupa si altfel de probleme in afara situatiilor extreme, dramatice", a adaugat Manuela Zidaru, Senior Corporate Officer Lowe PR.

Spitalul Teddy Bear poate fi amenajat in diverse locatii din 8 orase mari (in corturi amplasate in centrele oraselor, in salile de sport ale scolilor, in holurile gradinitelor). Media de pacienti consultati in doua zile intr-un Spital Teddy Bear este de 400 de papusi.

"Cand esti student la medicina, cea mai frumoasa arie de practica este, fara doar si poate, pediatria. Cu totii iesim de la aceste stagii transpusi. Ar trebui sa asistati la un asemenea curs ca sa intelegeti cata candoare si cata emotie se investeste in relatia medic – pacient copil. Proiectul Teddy Bear Hospital este mai mult decat o simpla campanie, este un refugiu pentru noi toti. Suntem entuziasmati ca am fost adoptati de Lowe PR si asteptam cu mare interes opiniile si propunerile specialistilor cu privire la perspectivele campaniei", a declarat Andrei Dumitrescu, membru SSMB si coordonator al proiectului, alaturi de Alma Stancu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//