• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Comerciala Carpatica a fost vizata de atacuri de tip phishing

Banca Comerciala Carpatica a fost vizata de atacuri de tip phishing

Banca Comerciala Carpatica a fost vizata de atacuri de tip "phishing" (fraudare a informatiilor bancare), prin intermediul Internet-ului.

Atacul de tip "phishing" presupune inselarea increderii persoanelor vizate, prin insusirea unei false identitati in mediul Internet, fara afectarea fizica/informatica a sistemelor institutiei. Mesajele e-mail, transmise aparent din partea bancii si destinate utilizatorilor de posta electronica, sunt realizate astfel incat sa poata fi considerate informari oficiale si legitime ale bancii.

Din punctul de vedere al graficii si continutului, formularul atasat in e-mail-ul capcana este asemanator paginii corecte de furnizare a serviciului BCC e-SMART. Prin accesarea acestei pagini, clientului i se solicita date personale de autentificare precum cod client, utilizator si parola. Desi aceste solicitari sunt transmise de pe o adresa care aparent este a Bancii Comerciale Carpatica securitate@e-smart.carpatica.ro, indiferent de datele comunicate/ cerute in mesaj, persoanele vizate nu trebuie sa ofere nicio informatie, deoarece banca nu solicita niciodata date de identificare bancara prin intermediul postei electronice.

Banca Comerciala Carpatica a reactionat prompt, luand imediat masuri pentru blocarea atacului. Securitatea sistemelor informatice BCC nu a fost pusa in pericol, accesul la acestea realizandu-se pe nivele multiple de autentificare.

B.C. Carpatica reaminteste clientilor sai ca banca nu a solicitat si nu solicita, in nicio situatie, informatii confidentiale prin e-mail (de ex. user/ parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN). Totodata, ii sfatuieste pe clienti sa consulte informatiile privitoare la securitatea serviciului internet banking BCC e-SMART, disponibile si pe site-ul bancii si sa fie atenti la elementele de securitate care certifica veridicitatea site-ului prin intermediul caruia este oferit acest serviciu.

Mesajele electronice de tip "phishing" reprezinta tentative de furt de date personale/ bancare, iar persoanele vizate nu trebuie sa raspunda completand datele cerute. Pe site-ul real al institutiei, www.carpatica.ro (Produse si servicii/ Alte produse si servicii/ Internet Banking/ Securitate), exista un document privind securitatea, confidentialitatea informatiilor si modul in care clientii pot evita fraudele on-line.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//