• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO a creat cel mai nou spot TV Romtelecom Voce

Graffiti BBDO a creat cel mai nou spot TV Romtelecom Voce

Graffiti BBDO semneaza noua campanie TV pentru serviciul Voce de la Romtelecom. Noua campanie TV pentru Romtelecom Voce vorbeste despre bucurie.

"Prin repetare pana la exasperare de dragul nepoatei, bunica - client Romtelecom Voce - profitand de beneficiile pe care i le asigura abonamentul de voce, scoate din minti personajele povestii care trebuie sa performeze de zeci de ori", a explicat Dragos Ioja, copywriterul campaniei.

"Spotul inaugureaza, de asemenea, noua pozitionare Romtelecom: "Tu iti alegi distractia, noi o facem posibila", care articuleaza foarte bine atat arhetipul "Entertainer"-ului pe care este construit brandul in componenta sa rezidentiala cat si gama foarte bogata de produse si oferte Romtelecom", completeaza Mihai Gongu, Deputy Creative Director la Graffiti BBDO.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat spotul "Scufita" este formata din: Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Dragos Ioja (Copywriter), Andrei Farcasanu (Art Director), Anca Aldea (Group Account Director), Felicia Batovici (Account Manager), Adrian Docea (Strategic Planner).

Partea video este dezvoltata de Liviu Isop (AV Production Manager) de la Graffiti BBDO si casa de productie Multimedia Est, impreuna cu regizorul Jeff Ford. Din partea clientului Romtelecom au lucrat pentru acest proiect: Alfred Borcan (Marketing Director Residential Segment), Ruxandra Rau (General Manager Marketing Communication) si Carmen Miu (Senior Marketing Communication Specialist).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//