• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR a lansat Powercard

BCR a lansat Powercard

Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat Powercard BCR, un card de credit in lei emis sub sigla VISA, ce ofera detinatorilor deosebite avantaje in sfera sigurantei si a serviciilor, beneficiind de tehnologia CHIP.

Faptul ca datele de identificare ale detinatorului de card sunt incorporate in unitatea de memorie proprie a cardului (asa-numitul CHIP) care inlocuieste banda magnetica, il face unul dintre cele mai sigure carduri de pe piata. In plus, detinatorul cardului Powercard BCR beneficiaza de noul serviciu de alerte prin SMS la efectuarea tranzactiilor, care ofera un plus de control al cumparaturilor achitate cu cardul.

"Powercard BCR isi va gasi foarte repede locul in topul preferintelor oamenilor datorita faptului ca este un instrument de plata modern, sigur, care asigura comunicarea transparenta a costurilor. Toate acestea reprezinta motive suficiente pentru a te putea bucura din plin de cumparaturi", a declarat Igor Zganjer, director executiv Directia Carduri BCR.

Powercard BCR este un card de credit cu utilizare internationala, cu perioada de gratie de pana la  53 de zile, avand o valabilitate de 3 ani. Posesorul cardului beneficiaza de un credit intre 500 lei si 50.000 euro (echivalent lei), in limita a 6 salarii lunare. Ca element de noutate mentionam ca suportul din plastic al cardului este semitransparent.

"Ne propunem ca pe termen mediu sa adunam toate cardurile de credit BCR sub un brand unic, puternic, transparent - Powercard BCR", a adaugat Igor Zganjer.

Pentru informarea corecta si completa a publicului, BCR va lansa, incepand cu 10 martie 2009, o campanie de informare si promovare  care va include activitati de ATL, BTL si vanzare directa. Ideea centrala a campaniei este aceea ca Powercard BCR te ajuta sa tii lucrurile sub control tot timpul, sa iti traiesti viata asa cum doresti, sa iei decizia de a cumpara fara sa mai fi constrans de banii pe care ii ai in buzunar.

Dramatizarea povestirii Powercard BCR este realizata pe baza unei concluzii desprinsa din viata de zi cu zi si anume "de foarte multe ori o cumparatura atrage / conduce la  alta cumparatura (mai mult sau mai putin planificata anterior)". Pentru anul 2009, BCR isi propune dublarea numarului de carduri de credit active emise.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//