• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Odyssey comunica promotia Iancu de la Prodvinalco

Odyssey comunica promotia Iancu de la Prodvinalco

Odyssey comunica promotia de Paste Iancu de la Prodvinalco. "Iancu este alaturi de oamenii lui in momentele importante din viata lor, atunci cand altii nu sunt langa ei.

Acesta este mesajul noii campanii "Castiga un miel din turma lui Iancu" care se deruleaza pana pe 28 mai 2009. Mecanismul promotiei este unul simplu, participantii trebuie sa cumpere o sticla de Iancu la 0,5l, 1l sau 2l , sa trimita codul de pe bonul fiscal prin sms in perioada 9 martie – 28 mai si pot castiga un miel sau un pistol ornamental", a spus Alice Herea, Account Manager Odyssey.

"Stim cat de important e Pastele pentru romani, mai ales pentru oamenii din target. Si in aceste vremuri grele, in care le va fi greu sa aiba o masa imbelsugata, Iancu le face cadou mielul fara de care Pastele nu e Paste. Asa, Iancu arata ca le intelege of-urile si este alaturi de ei. Headline-ul campaniei - "Multi lupi se dau miei, dar Iancu iti face cinste cu un miel adevarat" - e cu dublu sens. Vorbeste si despre promotie, dar si despre fatarnicii de la putere, in spiritul justitiar al brandului", a declarat Anca Baciu, Copywriter Odyssey.

Promotia este comunicata direct catre consumatori prin mai multe materiale de comunicare la punctul de vanzare pe toata perioada de desfasurare a acesteia.

"Promotia din iarna a fost un succes, de aceea am decis sa incepem acest an cu o noua campanie de comunicare prin promotie. Suntem convinsi ca reactiile clientilor vor fi cel putin la fel de bune la primirea materialelor de comunicare cum au fost si de Craciun", a declarat Andi Dascal, Director General Prodvinalco.

In dezvoltarea acestui proiect s au implicat, din partea Prodvinalco Cluj, Andi Dascal (Director General) si, din partea Odyssey, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Alice Herea (Client Service), Ionela Aprodu si Mihai Ilie (Media).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//