• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Alka a extins gama Nutline printr-o investitie de 2,5 milioane euro

Alka a extins gama Nutline printr-o investitie de 2,5 milioane euro

Alka Grup, producatorul gamei de seminte si fructe uscate Nutline, a anuntat extinderea gamei de fructe uscate printr-o investitie totala de aproximativ 2,5 milioane euro. Aceasta include dezvoltarea spatiului de productie la fabrica din Filipestii de Padure, achizitia de noi echipamente precum si dezvoltarea noilor ambalaje. Alka a demarat aceasta investitie in 2008 si estimeaza ca o va finaliza pana la sfarsitul lui 2009.

"Pornind de la asteptarile consumatorilor nostri estimam cresterea segmentului de fructe uscate, intr-o linie similara cu cea a semintelor Nutline, care ocupa pozitia de lider. Pentru brandul Nutline, segmentul fructelor uscate  reprezinta o directie de crestere relevanta: la acest moment fructele uscate, ca snack, sunt cautate de publicul orientat catre produse naturale si sanatoase, public atent la alimentatia echilibrata", a declarat Amir Krenzia, Director General  Alka Grup.

Extinderea gamei s-a realizat prin introducerea unor noi produse cum ar fi alune, arahide, caju , precum si noi retete de MIXuri. Astfel, compania are in portofoliu doua mixuri de fructe uscate, prajite si sarate (Cocktail Mix si noul Party Mix), precum si un alt mix de fructe deshidratate si migdale crude (Fitness Mix). Acesta din urma este un produs creat special pentru cei care isi doresc un cocktail de vitamine si antioxidanti, in forma naturala. Gama Nutline include in prezent 14 produse, disponibile in 21 de sortimente.

Tehnologiile avansate precum si calitatea materiilor prime utilizate de Alka Grup au conferit gamei Nutline o pozitie puternica pe piata de profil. Segmentul fructelor uscate, alaturi de seminte, este de altfel unul dintre domeniile de excelenta ale companiei Alka, prin intermediul brandului Nutline. Potrivit ultimului studiu de piata AC Nielsen, semintele Nutline conduc detasat in segmentul seminte si aceeasi pozitie de lider este detinuta de brandul Nutline pe total categorie – seminte si fructe uscate – cu o cota de piata 38%.

"Avem deja peste 10 ani de existenta pe aceasta piata si ni se pare fireasca asteptarea consumatorilor nostri de a gasi sub brandul Nutline o gama variata de produse din segmentul alune si fructe uscate. Consideram ca am acumulat expertiza necesara pentru a putea raspunde, pana in cele mai mici detalii, la solicitarile consumatorilor,  demersul de extindere a gamei Nutline fiind fundamentat pe un know-how rafinat in timp si pe dorinta de a fi mereu peste asteptarile clientilor nostri", a adaugat Amir Krenzia, Director General Alka Group.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//