• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AdePlast a realizat o cifra de afaceri de 34 milioane euro in 2008

AdePlast a realizat o cifra de afaceri de 34 milioane euro in 2008

In primele 2 luni din 2009, productia de adezivi si mortare uscate a AdePlast s-a mutat in proportie de 60 de procente in fabrica din Ploiesti, restul realizandu-se la Oradea. "Fata de aceeasi perioada din 2008 constatam o contractare a volumelor cu 10-12 procente, insa este vorba de o iarna mult mai rece care ne opreste din treaba atat pe noi, cat si pe constructori. Chiar daca avem cea mai noua tehnologie din industria mortarelor uscate din aceasta parte a Europei, trebuie sa ne oprim daca temperatura exterioara scade sub 5 grade C", a declarat Marcel Barbut.

Prin demararea productiei la fabrica de la Ploiesti la sfarsitul lunii octombrie, AdePlast a economisit deja aproximativ 12% din cheltuieli, bani care altfel erau folositi in transportul produselor de la Oradea spre zona de Sud-Est a tarii.

Politica de preturi a AdePlast este influentata de cresterea euro, marirea preturilor la ciment sau la aditivi (pret influentat la randul sau de crestrea euro). Costurile de productie au crescut cu aproximativ 15 procente, iar la nivelul preturilor de lista ale AdePlast cresterea a ramas la doar 10 procente.

"Daca vrei sa pastrezi calitatea, atunci este imposibil sa arunci constant in piata prin retete de marketing discounturi de 10-20 de procente, timp de jumatate de an sau chiar mai mult. O astfel de atitudine este non-business. Cine face asta ori isi permite sa piarda pentru ca a avut in trecut castiguri imense, ori se imprumuta foarte ieftin la banci din afara Romaniei", a declarat Marcel Barbut.

2009 este pentru AdePlast anul noii fabrici de la Ploiesti si momentul intrarii pe piata de vopsea si tencuieli decorative. Fabrica de vopsea de la Oradea, locata in vecinatatea fabricii de adezivi si mortare uscate, a trecut de probele tehnologice si a inceput sa functioneze optim. AdePlast produce aici "Vopseaua Meseriasului" care este programata sa ajunga in piata chiar din martie 2009.

Pentru 2009 situatia pietei este diferita de anul 2008 in sensul ca poate exista o crestere sau nivelul acesteia poate ramane constant. In acelasi timp pot exista si incetiniri. "Noi avem mai multe scenarii pentru 2009, fiecare cu cate un plan de business diferit; unele optimiste, altele pesimiste, asa ca suntem pregatiti sa actionam in functie de cum va merge piata.

In ceea ce priveste dezvoltarea pe care ne-o propunem pentru 2009, ne-am progonzat o crestere, bazandu-ne pe noile capacitati de productie, introducand pe piata produse cu valoare adaugata foarte mare. In plus, strategia din acest an se bazeaza si pe cresterea pe zona de silozuri, intentionand sa atacam piata din Bucuresti si imprejurimi", a declarat Marcel Barbut.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//