• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Arctic a inregistrat o cifra de afaceri de 213 milioane euro in 2008

Arctic a inregistrat o cifra de afaceri de 213 milioane euro in 2008

Compania Arctic, liderul pietei locale de electrocasnice, ce comercializeaza pe piata din Romania marcile Arctic si Beko, a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 213 milioane de euro, in scadere usoara, de 5%, fata de 2007. Volumul total al vanzarilor a fost de peste 1.500.000 de unitati, marcand o scadere de 1% fata de anul precedent. Din numarul total de produse vandute, aproximativ 1.200.000 au reprezentat aparate frigorifice.

"Anul 2008 a adus o realitate economica, atat la nivel mondial, cat si in Romania, ce a modificat estimarile si planurile de business ale multor companii. Noul context economic a generat schimbari care au afectat si industria de electrocasnice. Efectele crizei economice s-au resimtit in industria in care activam mai ales in lunile noiembrie si decembrie ale anului trecut, cand piata a inregistrat o scadere generala de aproximativ 20%.

Conditiile prohibitive de creditare au incetinit intr-o mare masura ritmul de dezvoltare a sectorului bunurilor de larg consum si au influentat comportamentul de cumparare al consumatorului, generand o scadere accentuata a cererii. in aceste conditii, vanzarile Arctic au scazut in ultimele doua luni ale anului 2008 cu 16% fata de perioada similara din 2007, fara a avea insa o influenta decisiva asupra volumului total de vanzari inregistrat in 2008. Astfel, Arctic a vandut pe piata locala 734.000 de unitati, cu circa 3000 de unitati mai mult decat in 2007", a declarat Monica Iavorschi, Director General Arctic.

Rezultatele companiei pe piata locala au fost influentate pozitiv de evolutia foarte buna a marcii Beko, care a inregistrat o crestere de 19% a volumului de vanzari comparativ cu anul precedent. Categoriile de produse care au inregistrat cresterile cele mai importante au fost aparatele frigorifice si electrocasnicele incorporabile.

In aceste conditii, cota de piata Beko a crescut in 2008 de la 2,8% la 4,7%. "Produsele Beko lansate si promovate anul trecut, oferind consumatorilor solutii ingenioase, unice pe piata din Romania, dar si strategia de comunicare pe care am abordat-o, au contribuit semnificativ la obtinerea acestor rezultate", a adaugat Gabriela Geana, Marketing Manager Arctic.

In ceea ce priveste piata externa, in 2008 au fost exportate aproximativ 793.000 de unitati, in scadere usoara de 2% comparativ cu anul precedent. "Pe piata externa unde efectele crizei au inceput sa fie simtite inca din primul semestru al anului trecut, strategia noastra a fost sa ne reorientam catre tari mai putin afectate de criza economica", a continuat Monica Iavorschi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//