• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ProCredit Bank a inregistrat rezultate financiare pozitive in prima jumatate a lui 2008

ProCredit Bank a inregistrat rezultate financiare pozitive in prima jumatate a lui 2008

Daca in anul 2007, ProCredit Bank a incheiat cel de-al treilea an profitabil, inregistrand un profit net de 950.000 euro, in primul semestru al anului 2008 banca a obtinut un profit de 250.000 euro. Veniturile operationale ale bancii au crescut in 2008 cu 44% fata de cifrele raportate in aceeasi perioada a anului 2007, iar activele totale au atins valoarea de 308 milioane euro.

Cu un portofoliu de peste 100.000 de clienti activi pe servicii bancare (conturi) si o crestere de aproape 40% a clientilor comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, valoarea fondurilor atrase de la clienti s-a cifrat la aproximativ 174 milioane euro.

La sfarsitul lunii iunie 2008, portofoliul de credite aflate in derulare numara 44.000 credite cu un volum de 235 milioane euro, ceea ce reprezinta o crestere de 21% ca numar de credite comparativ cu iunie 2007. O puternica performanta a fost inregistrata de catre banca in creditarea sectorului agricol.

In primele 6 luni ale anului, ProCredit Bank a acordat mai mult de 4.000 credite producatorilor agricoli si societatilor cu activitate in agricultura, iar in acelasi timp, portofoliul de credite aflate in derulare pentru sectorul agricol a atins volumul de 40 milioane euro.
 
"Al patrulea an profitabil si cresterile atinse de ProCredit Bank demonstreaza stabilitatea bancii pe piata. Mai mult decat atat, cresterea pe segmentul fondurilor atrase de la clienti arata inca o data faptul ca banca se concentreaza pe contruirea si incurajarea unei culturi a economisirii si furnizarea de servicii si produse in mod responsabil. Ne vom concentra si in viitor sa oferim clientilor nostri o gama de produse simple, usor de inteles si la standarde de calitate superioara", a declarat Michael Kowalski, Director General ProCredit Bank, intr-un comunicat remis BRANDINFO.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//