• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mindshare a fost desemnata Agentia globala de media a anului 2008

Mindshare a fost desemnata Agentia globala de media a anului 2008

Mindshare a fost distinsa cu premiul pentru "Cea mai buna Agentie Globala Media a anului" de catre Advertising Age. In 2008, MindShare s-a reinventat si si-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agentiei fiind reorganizate in 4 departamente: Client Leadership, Business Planning, Invention – unitatea de gandire creativa si The Exchange - unitatea de buying online si offline.

AdAge a declarat ca restructurarea globala de succes a agentiei a reprezentat motivul cheie in acordarea acestui premiu, fiind de asemenea luate in considerare si cateva proiecte deosebite ale anului 2008 din zona de productie de branded content: versiunea locala a serialului "Betty cea urata", (proiect realizat pentru clientul Unilever in China) sau "In the Motherhood", un serial de comedie difuzat online care a atras peste 5.5 milioane de vizitatori si care a fost recent preluat de catre reteaua de televiziune ABC pentru a fi adaptat pentru televiziune.

In egala masura, AdAge a mentionat si proiectele de mare succes desfasurate de catre Mindshare pentru clientii sai, Maybelline si Nike, precum si asimilarea agentiei de strategie Michaelides & Bednash in grupul Invention al retelei.

"Dorim sa multumim Advertising Age pentru ca ne-a votat Agentia Globala de Media a anului. 2008 a fost un an important avand in vedere ca am realizat schimbari majore in business-ul nostru – de la structura si abordare pana la modul in care arata si comunica brand-ul Mindshare – ocupand din nou pozitia de lider al industriei.

Familia Mindshare a lucrat cu daruire pentru a livra in mod constant rezultate deosebite pentru toti clientii nostri, din toata reteaua. Acesta este un succes foarte important si suntem foarte mandri ca am obtinut de acest premiu", a declarat Dominic Proctor, chief executive Mindshare Worldwide.

Mindshare este o agentie care ofera servicii de media si marketing la nivel global cu o cifra de afaceri de peste 23 de miliarde de dolari.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//