• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul Volkswagen a inregistrat o crestere a profitului operational in 2008

Grupul Volkswagen a inregistrat o crestere a profitului operational in 2008

Cu o crestere a veniturilor din vanzari de 4.5 procente, la o valoare de 113.8 miliarde euro, profitul operational al grupului Volkswagen a inregistrat o crestere cu 3.0 procente, la 6.3 miliarde euro.

"Ne-am atins obiectivele si am reusit sa depasim rezultatele record obtinute in anul 2007, in ciuda conditiilor mai dificile", a declarat presedintele consiliului de administratie al firmei Volkswagen Aktiengesellschaft, Martin Winterkorn.

"Dificultatile deosebite cu care se confrunta producatorii de automobile se vor mentine si in acest an. Obiectivul nostru este acela de a obtine rezultate mai bune decat cele inregistrate de piata in ansamblu. Punctul forte al concernului nostru care reuneste mai multe marci este reprezentat de pozitia consolidata. Prin intermediul noilor noastre produse atractive, de exemplu Polo, Golf, Audi A4, Seat Ibiza si Škoda Yeti, beneficiem de o pozitie corespunzatoare, astfel incat aceasta criza va consolida importanta noastra", a afirmat Winterkorn.

"Volkswagen ofera autovehiculele potrivite la momentul potrivit", a mai declarat Winterkorn. Prin cele noua marci si prin noua gama de modele, grupul Volkswagen este pozitionat foarte bine la capitolul acoperirii segmentului, inovatiilor tehnologice orientate in functie de cerintele clientilor si al modelelor destinate pietelor in dezvoltare.

Si in anul 2009, marcile individuale vor lansa numeroase modele noi, cu consum redus de carburant, care vor contribui in continuare la extinderea portofoliului de produse oferite de concern si vor acoperi noi segmente de piata.

Veniturile din vanzari ale grupului pentru anul 2009 vor scadea in comparatie cu anul precedent, ca urmare a reducerii volumului de vanzari. Cresterea costurilor de refinantare si deteriorarea situatiei in tarile in care ne desfasuram activitatea vor afecta in mod suplimentar veniturile. Volkswagen va contrabalansa aceasta evolutie prin masuri de control al costurilor si gestionarea investitiilor, precum si prin optimizarea continua a proceselor.

Relevanta ecologica si rezultatele obtinute in urma proiectelor noastre de realizare a noilor modele reprezinta elementele centrale ale strategiei "18 plus". Nivelul ridicat de volatilitate a dezvoltarilor pietei nu permite formularea de previziuni certe pentru anul fiscal 2009. Pornind de la nivelul foarte redus al operatiunilor comerciale de la inceputul anului, se poate estima ca profiturile nu vor atinge nivelurile ridicate din anii precedenti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//