• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Wizrom a inregistrat o crestere de 24 la suta in semestrul I al 2008

Wizrom a inregistrat o crestere de 24 la suta in semestrul I al 2008

Compania Wizrom Software, unul dintre principalii jucatori pe piata de solutii informatice integrate pentru afaceri, a inregistrat in primul semestru al anului 2008 o crestere a cifrei de afaceri de 24%, fata de aceeasi perioada a anului trecut, respectiv de la 3,89 milioane dolari la 4,83 milioane dolari. Pentru anul in curs, Wizrom mizeaza pe o cifra de afaceri de circa 10 milioane dolari, fata de 7,5 milioane dolari in 2007.

Principalele produse comercializate de Wizrom sunt cele care acopera segmentul ERP (Enterprise Resource Planning), Wizrom oferind solutiile WizPro si WizCount. WizPro este un sistem amplu pentru managementul intreprinderilor comerciale si de productie, care consta intr-un pachet de programe financiare, de marketing si vanzari, achizitii si control al inventarului, productie, incorporate intr-un singur instrument.

In ceea ce priveste WizCount, acesta acopera in cadrul unui sistem unitar domeniile contabilitate, mijloace fixe, vanzari- distributie, stocuri si rapoarte, fiind unul din cele mai cunoscute sisteme de management din clasa sa.

In primul semestru al anului 2008, atat WizPro, cat si Wizcount au inregistrat cresteri similare cifrei de afaceri a companiei, respectiv de 25%, vanzarile acestor doua produse cumuland circa 60% din veniturile companiei.

Un alt produs Wizrom foarte cunoscut pe piata de profil este WizSalary, un program de salarizare de ultima generatie, destinat oricarui tip de intreprindere, special conceput pentru rezolvarea tuturor problemelor de calcul salarial, indiferent de tipul de activitate si de numarul de angajati ai firmei care il utilizeaza.

In aceasta toamna, compania va lansa o versiune noua a acestui program, care va fi compatibila si cu baza de date Microsoft SQL Server. WizSalary are o pondere de circa 17% in cifra de afaceri Wizrom.

Produsul din portofoliul Wizrom care a inregistrat cea mai mare crestere in acest an este insa Panorama Business Intelligence, care a cumulat vanzari cu 59% mai mari decat in semestrul intai al anului trecut - cand a fost lansat pe piata din Romania: 300.000 dolari in primele sase luni ale acestui an.

Panorama Software este o solutie de Business Intelligence (BI) care ofera  companiilor un instrument eficient pentru a extrage si analiza, din volumul mare de date obtinute, doar acele informatii care sunt relevante si utile pentru business si procesul decizional.

Wizrom estimeaza pentru Panorama Business Intelligence vanzari de peste 600.000 dolari in 2008, cel de-al doilea an al produsului pe piata romaneasca.

"Majoritatea sectoarelor economice romanesti au depasit perioada de emergenta si, pentru a se dezvolta, unei companii rapoartele standard nu ii sunt de ajuns: are nevoie de informatie si analiza acestei informatii pentru a lua cele mai bune decizii de business.

In 2007, piata solutiilor de BI a crescut - la nivel mondial - cu 13%, iar primii jucatori de pe aceasta piata au fost achizitionati de gigantii lumii in materie de software, fapt care spune foarte multe despre trendul acestei piete. In ceea ce ne priveste, mizam pe o crestere semnificativa a Panorama Business Intelligence pe piata romaneasca pe termen mediu si lung", a aratat Zemy Apfelbaum, Managing Director Wizrom Software.

Pana la sfarsitul lui 2008, Wizrom va continua dezvoltarea segmentului de consultanta si mentenanta hardware, lansat in acest an, integrand in linia de solutii software si toate serviciile hardware necesare: consultanta, asistenta tehnica sau chiar echipamente.

"In urma sondajelor pe care le-am efectuat in randul managerilor IT, a reiesit ca peste 80% dintre acestia considera un sistem ERP esential pentru buna derulare a business-ului respectiv, dar printre principalele lucruri pe care si le doresc de la furnizori se afla o cat mai usoara integrare a solutiei respective.

Acest fapt a determinat dezvoltarea Wizrom in sensul furnizarii unor solutii complete, bazandu-ne si pe experienta partenerului nostru strategic - One1 Software, una dintre cele mai importante companii IT&C din Israel, al carei domeniu de activitate este axat in proportie de 50% pe infrastructura, incluzand serviciile de consultanta aferente", a precizat Zemy Apfelbaum.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//