• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Adina Basag, noul Group Creative Director al Graffiti BBDO

Adina Basag, noul Group Creative Director al Graffiti BBDO

Adina Basag este noul Group Creative Director al Graffiti BBDO. Adina si-a inceput cariera in publicitate in urma cu sase ani si de patru ani de zile este unul dintre oamenii de baza ai echipei de creatie din Graffiti BBDO, alaturi de care a realizat campanii apreciate precum: "Martin", "Gustav" si "Filip" pentru Tuborg sau "It's hard to be a woman" pentru Pepsi Light.

"Adina e dintre creativii de vis pentru un director de creatie. Pasionata, cu criterii puternice, lider informal cu discurs si fara prejudecati legate de tipul de proiect. Ea a ajuns in punctul in care ii poate inspira si ghida si pe altii, gratie experientei acumulate dar si consideratiei de care se bucura printre colegi si clienti", spune Directorul de Creatie de la Graffiti BBDO, Ema Prisca.

In cei patru ani de zile petrecuti la Graffiti BBDO, Adina a lucrat pentru toti clientii agentiei, printre care Banca Romaneasca, Tuborg, Pepsi Light si Scandia si se poate lauda cu recunoasteri la festivaluri de creatie, dar si cu un premiu Effie pentru campania Banca Romaneasca.

Noul Group Creative Director va intari structura de seniori a departamentului de creatie al Graffiti BBDO. "Adina va coordona o mare parte din proiectele Romtelecom si contul Tuborg, intarind structura seniorala a departamentului, formata din Mihai Gongu, Deputy Creative Director, si Roxana Panaitescu, Group Creative Director", a adaugat Ema Prisca.

Adina Basag are 27 de ani si a terminat SNSPA cu specializarea Publicitate si Mass Media.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//