• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raiffeisen Bank a incheiat anul 2008 cu un profit net record de 165 de milioane euro

Raiffeisen Bank a incheiat anul 2008 cu un profit net record de 165 de milioane euro

Raiffeisen Bank a inregistrat la sfarsitul anului 2008 un profit net de 165 de milioane euro, cu 75,6 % mai mult fata de aceeasi perioada a anului 2007, cand a fost de 94 milioane euro (conform Standardelor Internationale de Contabilitate, auditat, neconsolidat). Profitul inainte de impozitare a fost de aproape 196 milioane euro fata de 116 milioane euro in 2007. Activele totale au ajuns la 4,65 miliarde euro. Creditele acordate clientilor au depasit 2,67 miliarde euro, in crestere cu 14% fata de aceeasi perioada a anului 2007. In acelasi timp, depozitele clientilor au depasit 3,65 miliarde euro.

Cheltuielile cu personalul si cele administrative inregistrate la sfarsitul anului 2008 au crescut cu 12% fata de anul 2007. In acelasi timp, venitul net din dobanzi a crescut cu 23%, ajungand la 245  milioane euro, iar venitul din comisioane a crescut cu 27%, la 246 milioane euro.

"Desi parcurgem o perioada dificila din cauza crizei financiare internationale, Raiffeisen Bank a reusit sa obtina rezultate record in 2008, iar aceste rezultate foarte bune sunt datorate faptului ca avem o baza solida de clienti, am devenit mai eficienti in ceea ce facem si astfel am reusit sa crestem semnificativ profitabilitatea bancii. In paralel, ne-am propus sa crestem calitatea serviciilor noastre si sa construim relatii pe termen lung cu toti clientii nostri", a declarat Steven van Groningen, Presedinte Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank a continuat si in 2008 sa-si dezvolte reteaua, iar numarul de unitati a ajuns la 553 la 31 decembrie 2008. "Dupa extinderea rapida a retelei noastre de unitati in ultimii ani consideram ca aceasta reflecta acum pozitia pe care o avem pe piata bancara (cu alte cuvinte cotele de piata in functie de numarul de agentii si in functie de active sunt acum comparabile) si nu mai avem nevoie sa crestem atat de rapid.

In 2009 vom avea mai mult o activitate de mentenanta, o activitate curenta, la nivelul retelei, si nu de extindere. Suntem o banca universala si avem o gama completa de produse si servicii, iar agentiile noastre au rolul de a veni in intampinarea clientilor bancii si de a dezvolta relatia cu acestia” a spus Steven van Groningen, Presedintele Raiffeisen Bank.

Obiectivul principal al Raiffeisen Bank pentru 2009 ramane intarirea pozitiei pe piata. Raiffeisen International, actionarul majoritar al bancii (care detine 99,49% din actiuni), sustine acest obiectiv, precum si dezvoltarea activitatii subsidiarei sale pe piata romaneasca.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//