• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Plaza Romania s-a extins cu 30 de magazine

Plaza Romania s-a extins cu 30 de magazine

Pe 5 martie 2009, ora 19.00, in Plaza Romania va avea loc lansarea oficiala a extensiei, din zona Atrium, etajul 2. In cadrul acestui eveniment, se va prezenta o colectiei de pantofi supradimensionati decorati de tineri designeri.

O data cu extensia, clientii vor beneficia de o varietate mai mare de magazine si servicii. Dupa extindere, suprafata Plaza Romania este de 47.000 de metri patrati suprafata inchiriabila, valoarea investitiei ajungand la 10 milioane euro. Accesul in extensie este facil, iar traficul este asigurat pe orizontala, dinspre nivelul zonei de restaurante, si pe verticala, prin noile scari rulante instalate la parter si la etajul intai, de unde se poate ajunge in aceasta noua zona, denumita Atrium.

Proiectul este conceput de catre Burrows Cave International, companie specializata in proiectarea de centre comerciale, parcuri tematice si proiectarea de spatii destinate cladirilor de birouri. Conceptul de iluminat a fost proiectat de Lighting Design Partnership International in colaborare cu Pruva Associated Consultants.

Cu ocazia evenimentului de lansare a extinderii, Plaza Romania gazduieste o expozitie de pantofi supradimensionati, decorati de tineri designeri: Arina Varga, Livia Mihu, Mirela Diaconu, Cosmina Englezian pentru Passion du Brasil, George Enache, George Neagu, Mihaela Glavan si Agatha Blank. Pantofii de 2 metri inaltime si 3 metri lungime sunt decorati in stilul propriu al fiecarui designer si vor putea fi admirati in centrul comercial pana in data de 25 martie 2009.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//