• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AIG Life: Profit de 24 milioane lei, in primul semestru din 2008

AIG Life: Profit de 24 milioane lei, in primul semestru din 2008

AIG Life Asigurari Romania a incheiat semestrul intai al 2008 cu afaceri de 140 milioane de lei, in crestere cu 51 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit unui comunicat al companiei, in euro, volumul de prime brute subscrise a urcat la 38 milioane, in crestere cu 37 la suta. Profitul brut raportat este de 24 milioane lei (aproximativ sapte milioane euro), dublu fata de perioada similara a anului trecut.

"Respectand previziunile economice, piata asigurarilor de viata s-a dezvoltat si ca urmare a implementarii pilonului II de pensii obligatorii, administrate privat. Acest factor important a determinat constientizarea de catre romani a necesitatii de planificare financiara pe termen lung", au precizat oficialii in comunicatul AIG.

Potrivit sursei citate, in mai putin de jumatate de an de la incheierea campaniei de aderare la pilonul II de pensii, compania AIG Fond de Pensii, al carui principal actionar este AIG Life, a urcat doua locuri in ceea ce priveste activele administrate, ajungand pe locul patru.

Clientii fondului au una din cele mai ridicate contributii medii lunare, de 9,20 euro. AIG Life este prezenta pe piata din Romania din 1998, fiind infiintata ca societate detinuta majoritar de American Life Insurance Company (ALICO), afiliata la American International Group, Inc. (AIG).

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//