• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat brandul Papane pentru Transavia

Brandient a creat brandul Papane pentru Transavia

Papane este cel mai nou brand creat de Brandient pentru Transavia, si respectiv al patrulea in cei trei ani de parteneriat strategic cu liderul pietei de carne de pui. Alaturi de brandurile Fragedo (carne proaspata de pui), EllaBella (produse premium gata preparate) si Frateus (carnaciori de pui), noul brand isi propune sa ofere consumatorului roman si european o sursa de alimentatie sanatoasa, de calitate si in pas cu stilul de viata modern.

Numele Papane a asteptat probabil multa vreme in subconstientul consumatorului obisnuit cu friptane, copane si pieptane, pana sa fie descoperit de Brandient. Papane este menit sa se instaleze rapid in panteonul gastronomiei populare romanesti.

"Snitelele astea sunt un soi de personaje amuzante, nelinistite, ambitioase, mai speciale vezi doamne!, tavalite prin pesmeti, cu experienta de viata, inteligente si cu caracter imprevizibil… astea au temperament! Ia uite, si vorbesc!", a  declarat Bogdan Dumitrache, Senior designer, Brandient.

Sloganul aproape omonim "Papa-ne!" invita consumatorul in cel mai direct si popular mod cu putinta. Brandient a elaborat strategia de pozitionare, identitatea vizuala si verbala, designul de ambalaj si comunicarea de brand. Identitatea vizuala este creatia designerilor Brandient, Bogdan Dumitrache si Cristian Petre, iar retorica de brand poarta semnatura Deliei Zahareanu.

Patru sortimente ale gamei - snitele, nuggets, cordon bleu si burger sunt deja disponibile in cele mai mari lanturi de retail din Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//