Royal Philips Electronics este in curs de atingere a obiectivului stabilit prin ~ Eco Vision4 – programul de sustenabilitate anuntat in 2007, prin care Philips ~ isi indrepta atentia catre eficientizarea consumului de energie electrica a produselor si ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Produsele ecologice Philips ating 25% din totalul vanzarilor companiei
Royal Philips Electronics este in curs de atingere a obiectivului stabilit prin Eco Vision4 – programul de sustenabilitate anuntat in 2007, prin care Philips isi indrepta atentia catre eficientizarea consumului de energie electrica a produselor si operatiunilor sale.
Compania a anuntat o crestere a vanzarilor produselor ecologice pana la 25% din totalul vanzarilor in 2008, fata de 20% in 2007. Philips si-a fixat drept obiectiv, prin programul Eco Vision4, cresterea vanzarilor produselor ecologice la 30% din totalul vanzarilor, pana in 2012. Compania a lansat 91 de noi produse ecologice, cu 72% mai mult decat in anul anterior.
"Fiind o companie globala care isi indreapta atentia spre sanatatea si bunastarea oamenilor, am demonstrat inca o data ca sustenabilitatea reprezinta o oportunitate de business, crescand valoarea companiei noastre, imbunatatind vietile oamenilor si contribuind la un mediu mai bun. Sustenabilitatea este o platforma importanta pentru inovatie si crestere iar noi suntem dedicati continuarii investitiilor si explorarii viitoarelor posibilitati pentru imbunatatirea sanatatii si bunastarii oamenilor si planetei noastre", a declarat Rudy Provoost, membru al Philips Board of Management, Presedinte al Philips Sustainability Board si CEO Philips Lighting.
Pentru a consolida programul EcoVision, Philips a anuntat initiative suplimentare de reciclare, bazate pe principiul responsabilitatii individuale a producatorului. In India, Brazilia, Argentina si China, Philips va implementa un sistem de colectare si reciclare eficient din punct de vedere al costurilor, bazat pe voluntariat, lucrand impreuna cu partenerii pentru a dezvolta o platforma bazata pe integrarea costurilor reciclarii in costul produsului.
"Aceste initiative dovedesc abordarea centrata pe dezvoltarea de produse ce protejeaza mediul, demonstand dorinta companiei Philips de a integra sustenabilitatea in toate procesele de business si de a sustine programul de protejare a mediului cu oportunitati de reducere, simultana, a costurilor", a adaugat Rudy Provoost.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info