• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mol Romania a inregistrat o cifra de afaceri in crestere cu 11% in 2008

Mol Romania a inregistrat o cifra de afaceri in crestere cu 11% in 2008

Vanzarile de carburant ale Mol Romania (exprimate in litri) au crescut in 2008 cu 2% fata de anul precedent, iar cifra de afaceri a companiei a crescut cu 11%, ajungand la aproximativ 590 milioane euro. Investitiile realizate de Mol Romania in 2008 pentru dezvoltarea retelei au crescut cu aproape 30% comparativ cu anul 2007.

"Anul trecut, Mol Romania a fost prima companie care a hotarat sa ofere doar carburanti de calitate superioara, prin retragerea de pe piata a benzinei cu plumb, incepand cu 1 aprilie. Mai mult, am demarat un plan ambitios si durabil de dezvoltare a retelei. Am inaugurat 9 benzinarii noi, amplasate in zone cu trafic intens.

De asemenea, am continuat implementarea programelor noastre de CSR pentru al treilea an consecutiv, initiative care au depasit in 2008 suma de 110.000 de euro. Pornind de la investitiile majore si respectarea unui plan de eficientizare si reducere a costurilor, am asigurat un profit de aproape 12 milioane de euro", a declarat Zsolt Szalay, Presedinte Mol Romania.

Cresterea cifrei de afaceri a companiei s-a datorat in principal contributiei diviziilor de retail si carduri, dar si altor segmente de afaceri ale companiei: wholsale (divizia de vanzari engros), petchem (divizia de produse petrochimice) si lubrifianti. Imbunatatirea gestionarii produselor disponibile in magazinele noastre din benzinarii a avut o importanta contributie la cresterea cifrei de afaceri, nivelul vanzarilor de shop fiind cu  6% mai mare (exprimate in euro), fata de 2007.

Mol Romania doreste sa ofere clientilor sai corporate solutii inovatoare, care sa le aduca un plus de valoare. "Parteneriatul incheiat anul trecut cu UNTRR a reprezentat un pas important pentru consolidarea unui segment de afaceri relevant pentru noi, cel al vanzarilor prin carduri, care a inregistrat o crestere in volum de aproximativ 5% fata de anul precedent", a adaugat Zsolt Szalay.

"In ceea ce priveste planurile pentru 2009, ne vom concentra pe extinderea investitiilor in dezvoltarea retelei, astfel incat sa fim cat mai aproape de clienti - atat persoane fizice, cat si companii: modernizarea benzinariilor existente, precum si imbunatatirea si extinderea serviciilor pe care le oferim. De asemenea, eficientizarea si o atitudine responsabila in ceea ce priveste costurile vor ramane in atentia noastra si pe viitor. In plus, am finalizat o analiza detaliata a tuturor benzinariilor noastre si am hotarat sa nu reducem activitatea sau sa vindem din unitati", a subliniat reprezentantul Mol.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//