Vanzarile de carburant ale Mol Romania (exprimate in litri) au crescut in ~ 2008 cu 2 fata de anul precedent, iar cifra de afaceri a ~ companiei a crescut cu 11, ajungand la aproximativ 590 milioane euro. Investitiile ~ realizate de Mol Romania in 2008 ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Mol Romania a inregistrat o cifra de afaceri in crestere cu 11% in 2008
Vanzarile de carburant ale Mol Romania (exprimate in litri) au crescut in 2008 cu 2% fata de anul precedent, iar cifra de afaceri a companiei a crescut cu 11%, ajungand la aproximativ 590 milioane euro. Investitiile realizate de Mol Romania in 2008 pentru dezvoltarea retelei au crescut cu aproape 30% comparativ cu anul 2007.
"Anul trecut, Mol Romania a fost prima companie care a hotarat sa ofere doar carburanti de calitate superioara, prin retragerea de pe piata a benzinei cu plumb, incepand cu 1 aprilie. Mai mult, am demarat un plan ambitios si durabil de dezvoltare a retelei. Am inaugurat 9 benzinarii noi, amplasate in zone cu trafic intens.
De asemenea, am continuat implementarea programelor noastre de CSR pentru al treilea an consecutiv, initiative care au depasit in 2008 suma de 110.000 de euro. Pornind de la investitiile majore si respectarea unui plan de eficientizare si reducere a costurilor, am asigurat un profit de aproape 12 milioane de euro", a declarat Zsolt Szalay, Presedinte Mol Romania.
Cresterea cifrei de afaceri a companiei s-a datorat in principal contributiei diviziilor de retail si carduri, dar si altor segmente de afaceri ale companiei: wholsale (divizia de vanzari engros), petchem (divizia de produse petrochimice) si lubrifianti. Imbunatatirea gestionarii produselor disponibile in magazinele noastre din benzinarii a avut o importanta contributie la cresterea cifrei de afaceri, nivelul vanzarilor de shop fiind cu 6% mai mare (exprimate in euro), fata de 2007.
Mol Romania doreste sa ofere clientilor sai corporate solutii inovatoare, care sa le aduca un plus de valoare. "Parteneriatul incheiat anul trecut cu UNTRR a reprezentat un pas important pentru consolidarea unui segment de afaceri relevant pentru noi, cel al vanzarilor prin carduri, care a inregistrat o crestere in volum de aproximativ 5% fata de anul precedent", a adaugat Zsolt Szalay.
"In ceea ce priveste planurile pentru 2009, ne vom concentra pe extinderea investitiilor in dezvoltarea retelei, astfel incat sa fim cat mai aproape de clienti - atat persoane fizice, cat si companii: modernizarea benzinariilor existente, precum si imbunatatirea si extinderea serviciilor pe care le oferim. De asemenea, eficientizarea si o atitudine responsabila in ceea ce priveste costurile vor ramane in atentia noastra si pe viitor. In plus, am finalizat o analiza detaliata a tuturor benzinariilor noastre si am hotarat sa nu reducem activitatea sau sa vindem din unitati", a subliniat reprezentantul Mol.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info