• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Svetlana Bulacu, noul Director Media al Propaganda

Svetlana Bulacu, noul Director Media al Propaganda

Propaganda are un nou director la conducerea departamentului de media, Svetlana Bulacu. Svetlana activeaza in acest domeniu de peste 11 ani si a mai ocupat pozitia de Media Director in cadrul altor companii si agentii locale.

Svetlana Bulacu a coordonat in ultimii trei ani, activitatea media la Cosmote, unde a gestionat activitatea departamentului de la realizarea procesului media  pana la crearea si dezvoltarea de proiecte speciale integrate strategiei media. Svetlana a mai lucrat anterior la Altex si MindShare Media, acoperind astfel o arie mai larga de domenii, de la business de retail, la servicii financiare, sector farmaceutic si FMCG.

"Propaganda reprezinta o provocare, este un business romanesc in plina expansiune care intelege nevoile clientului si stie sa se plieze si sa raspunda prompt si eficient", mentioneaza Svetlana Bulacu.

"Departamentul de media este foarte important in structura Propaganda. Am mare incredere in profesionalismul Svetlanei si sunt convins ca va face treaba buna. impreuna cu Svetlana vom regandi strategia de dezvoltare Propaganda, punand accent pe partea de media in contextul Propaganda Creative Marketing.

Sper ca abordarea noastra pragmatica si focusata pe rezultate sa gaseasca rasunet de partea clientului. Activitatea departamentului de Media si rolul noului nostru director sunt cu atat mai importante cu cat suntem fondatori ai Agentiei Romane de Media, prima agentie de media formata din cele mai importante agentii independente", a declarat Adrian Tuluca, Director General Propaganda.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//