• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Savana, pe locul doi ca notorietate in topul marcilor de vopsea

Savana, pe locul doi ca notorietate in topul marcilor de vopsea

Conform ultimului audit retail MEMRB, vopseaua lavabila Savana cu Teflon a inregistrat o crestere de 26% a cotei de piata comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si a crescut ca notorietate, conform datelor Synnovate.

Lansarea gamei Savana cu Teflon este rezultatul parteneriatului dintre firma americana DuPont si Fabryo Corporation. Din primavara anului 2006, de cand cei doi producatori au lansat vopseaua lavabila, gama cu Teflon a fost extinsa treptat si in categoriile de lacuri si emailuri. Produsele din aceasta gama au avut cresteri anuale ca volum de vanzari de peste 35%, dublu fata de nivelul mediu de crestere al pietei de vopsele.

Prin contributia vanzarilor la vopseaua lavabila Savana cu Teflon, Fabryo Corporation se situeaza pe locul al doilea in randul producatorilor de vopsele, ca volum vandut pe piata de retail de specialitate, conform datelor MEMRB din iunie 2008.

De asemenea, cercetarile Synnovate, care masoara notorietatea marcilor pe diferite segmente de piata, confirma ca marca Savana ocupa pozitia a doua ca notorietate in topul marcilor de vopsea din Romania, in urma campaniilor Savana cu Teflon.

"Aceasta performanta este notabila, tinand cont de faptul ca Savana este un brand tanar, iar promovarea marcii a inceput doar cu doi ani in urma, prin dezvoltarea si lansarea primului produs cu Teflon", a spus Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation.

Formulele gamei de produse Savana cu Teflon au fost dezvoltate de producatorul romano-suedez de vopsele in colaborare cu specialisti ai firmei americane DuPont.

"Confirmand datele evidentiate in studii, produsele Savana cu Teflon au avut pe primele sapte luni ale anului o crestere medie de 37% in tone vandute, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007", a declarat Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. "Cea mai mare contributie la aceasta crestere o are vopseaua lavabila Savana cu Teflon, cu un plus de peste 45%".

Cea mai recenta campanie a avut un impact major in evolutia notorietatii marcii si a vanzarilor Savana cu Teflon. Executia TV pe care s-a bazat campania, a transmis clientilor, intr-o maniera simpla, agreabila si onesta, beneficiile unice ale produselor cu Teflon: excelenta lavabilitate, rezistenta la murdarire si zgariere.

"Savana cu Teflon este un succes in industrie, care dovedeste ascensiunea unui produs inovativ, atunci cand are un beneficiu unic de vanzare, comunicat eficient", a completat Aliz Kosza.

Savana cu Teflon este rezultatul parteneriatului pe termen lung incheiat de Fabryo Corporation cu firma americana DuPont cu doi ani in urma, pentru furnizarea de materie prima si suport in cercetare, primul parteneriat de acest tip incheiat de DuPont in regiune.

Fabryo este singura companie locala din domeniul vopselelor care a primit dreptul de a utiliza numele DuPont pe eticheta. Formulele produselor realizate de Fabryo sunt originale si sunt validate de catre DuPont. Retetele diferentiaza produsele Fabryo pe o piata cu peste 100 de marci si un numar mare de competitori activi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//